یادواره ۲۹ شهید حوزه مقاومت سلمان فارسی پلدختر عصر امروز با حضور مسول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، مسول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه پلدختر و خانواده‌های شهدا در مسجد روستای جلو گیر برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۶۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سلمان کریمی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر ویاد شهداگفت:کمترین کاری که ما میتوانیم برای شهدا انجام دهیم گرامیداشت یاد آنهاست چون شهدا به ما عزت واقتدار دادند .
وی با اشاره به اینکه علل به وجود آمدن انقلاب اسلامی در استمرار آن موثر هستند وبایدوجود داشته باشندافزود: دین اسلام ،بصیرت وآگاهی وحضور مردم در صحنه باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی شدند وانقلاب اسلامی به وسیله دین ،مردم ورهبری پایه گذاری شده است وبرای بقای انقلاب هم به حضور مردم در صحنه نیاز داریم .

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد:دشمنان در صدد نا امید کردن مردم وجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند و میخواهند شک وتردید دردل جوانان ما ایجاد کنند وترفند دشمنان هم ناکارآمد معرفی کردن نظام اسلامی به جوانان است .

وی بیان کرد:جوانان ما باید بدانند که حکومت ما قبل از انقلاب دیکتاتوری بود ومردم هیچ گونه نقشی در تعیین سرنوشتشان نداشتند ولی بعداز پیروزی انقلاب اسلامی این نظام تاکنون بیش از 37انتخابات را برگزار کرده ومردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به طوری که مردم ایران بایک واسطه رهبرانقلاب،رئیس جمهور،نمایندگان مجلس وشورهارا خود مردم تعیین می کنند و انقلاب در بطن مردم بوده ومردم ایران هم همواره با حضور در صحنه مسولان کشور را انتخاب کردند .
کریمی تصریح کرد:در دوره قبل از انقلاب ما فاقد هرگونه نفوذ بودیم ولی بعداز انقلاب و طی37سال که از عمر انقلاب می گذرد جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است .
وی گفت‌:شهرهای موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان ما بخصوص آمریکا واسرائیل انداخته است که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر خاطر نشان کرد:مشکلات اقتصادی وضعف هایی وجوددارد که انقلاب اسلامی با توانمندی وکارآمدی که داردتمام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت و به پیروزی نهایی دست خواهد یافت باید دراین راه سختی ها و مشکلات را تحمل کنیم .

کریمی اظهار داشت: یکی از عوامل ایجاد وتحیکم انقلاب اسلامی شهدا بودند که بانثار جان خود درخت انقلاب را مستحکم کردند وصاحبان اول انقلاب شهدا وخانواده هایشان هستند خانواده هایی که با عقیده پاک جوانان خود را تقدیم انقلاب ،نظام ورهبری کردند.

وی به اغتشاشات اخیراشاره کرد وافزود:یک تعدادی در اول به بهانه مشکلات اقتصادی به خیابان آمدند ولی دشمنان و ضدانقلاب سو استفاده کردند وبه اعتراضات مردمی رنگ وبوی سیاسی دادند ولی مردم بابصیرت ایران اسلامی به میدان آمدند واز انقلاب وولایت دفاع کردند .
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر عنوان کرد:حوادث اخیر در کشور را آمریکا طراحی کرد اسرائیل وسعودیها پول آن را دادند وسلطنت طلبان ومنافقان آن را اجرا کردند ولی ملت ایران برای این نظام جوانان وخون های بسیاری را داده وسختی های بسیاری را تحمل کرده است و نمی گذارد دشمنان برای انقلاب مشکل ایجاد کنند ودر مقابل آنها خواهد ایستاد
وی بیان کرد:وظیفه امروز ما روشنگری است باید جوانان وجوانان ومردم را نسبت به اهداف دشمنان آگاه کنیم ودراین راه باید مراقب جوانانمان هم باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات