خبرهای داغ:
با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد
دومین همایش گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سالن کشتی مرحوم سلطان نژاد مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۶۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دومین جلسه از مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی ابن ابی طالب ع) و داود هاشمی ماد مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و والدین برگزار شد.
حجت الاسلام ولی زاده طی سخنانی در این همایش با اشاره به آیه «و لقد کتبنا فی الزبورمن بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون» اظهار داشت: نقش جوانان در پیروزی 8 سال دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برجسته و فراموش نشدنی است.
وی افزود: شهدای شاخص جوان همچون شهید محمد حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی، شهید مهرداد عزیزاللهی و شهید مرحمت بالازاده شهدایی هستند که نامشان هیچگاه فراموش نخواهد شد.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ضرورت تشکیل حلقه های صالحین را مورد توجه قرار داد و گفت: حلقه های صالحین قبل از انقلاب نیز با محوریت روحانیون در مساجد فعال بوده و برکات زیادی به همراه داشته است و امروز نیز در چهار محور تربیتی، بصیرتی، مهارتی و معرفتی به دنبال عمق بخشی ایمانی و اعتقادی در کنار فعالیت های تخصصی در جامعه می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: شهید زین الدین فرمانده لشکر 17 یک جوان 22 ساله بود که افتخارات بسیاری را در دوران دفاع مقدس رقم زد و منشاء تربیت فرماندهان شجاع بود.
ولی زاده یادآور شد: شهید حججی 25 نیز سال داشت و همین شهدای جوان والا مقام بودند که انقلاب اسلامی را به سوریه، لبنان و جریان مقاومت انتقال داده اند.
وی تاکید کرد: حلقه های تربیتی صالحین به دنبال آن است که در بعد ایمانی، انقلابی، جهادی و خدمتگزاری به مردم و کشور و دین عمق ببخشد.
در پایان این مراسم مسابقه ای با سوالات مربوط به انقلاب اسلامی برگزار و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد.

ارسال نظرات