مسول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سرعین گفت: فضا سازی دهه فجر در شهرستان سرعین در شأن ایام مبارک نیست و کسی که حال نصب بنر، بمناسبت تبریک بزرگترین ایام کشور را ندارد چگونه باید از او انتظار حل مشکلات جامعه را داشت.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

فضا سازی دهه فجر در سرعین در شأن این ایام نیست/ دهه فجر را باید بصورت ویژه پاس بداریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد عابدی مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین در حاشیه اجرای برنامه دهه فجر با انتقاد از مسولین ادارات این شهرستان گفت: متاسفانه ادارت سرعین به خود زحمت نصب یک بنر جهت تبریک دهه فجر را نیز نمی‌دهند.

وی افزود:وقتی به شهر نگاه می‌کنی انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و اصلا حال و هوای خاص ایام دهه فجر در شهر دیده نمی‌شود.

وی اظهار کرد:کسی که حال نصب بنر، بمناسبت تبریک بزرگترین ایام کشور را ندارد چگونه باید از او انتظار حل مشکلات جامعه را داشت.

وی تصریح کرد:سالهاست شهدای گمنام در این شهر تدفین شده اند، اما اکنون فقط سازه‌ای بتنی بی رنگ و لعاب و نیمه کاره ساخته شده است.

وی گفت::مگر به واسطه همین شهدا این پست عناوین به ما‌ها نرسیده پس چرا به پاسداشت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت این روز‌ها را پاس نمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحب اصلی انقلاب هستند افزود:اکنون بهترین زمان برای دلجویی از مردم و حل مشکلات آنان با رجوع به روستا‌ها است.

وی در پایان:تبعیت از، ولی فقیه و خدمت به مردم باید سر لوحه امور تمامی مسولین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ارسال نظرات