سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام و ایثارگری‌های جانبازان رقم خورده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۷۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

دیدار سردار بابازاده با جانباز ۷۰ درصد اردبیلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در دیدار با قادر مدبر،‌ جانباز 70 درصد و ورزشکار قهرمان اردبیلی اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدای والامقام و ایثارگری‌های جانبازان رقم خورده است و ما قدردان خون شهدای والامقام و رشادتهای جانبازان هستیم.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر کشورمان به پیشرفتهای مختلف در عرصه‌های علمی، اجتماعی و ورزشی دست یافته است، افزود: این پیشرفتها در سایه رشادتهای رزمندگان رقم خورده است و باید ما قدردان جانبازان و ایثارگران باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: جانباز 70 درصد، قادر مدبر توانسته در عرصه ورزش نیز افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کند و مدالهای زیادی را برای ورزش کشور به‌ارمغان آورد که این یک افتخار بزرگ برای استان اردبیل و کشور است.

بابازده گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که ملت ایران هوشیار بوده و تمام نقشه‌های دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای اصلی در جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسلهای امروزی به‌ویژه جوانان و نوجوانان است که در این زمینه باید دستگاههای فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

قادر مدبر، جانباز 70 درصد و قهرمان اردبیلی بوده که توانسته است در مسابقات جهانی و المپیک در رشته پرتاپ نیزه و دیسک 22 مدال ارزشمند برای کشورمان کسب کند.

ارسال نظرات