جشن انقلاب ویژه کودکان ونوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۷۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای مسئولان است تا فعالیت‌هایی را که انجام داده‌اند به مردم عرضه کنند تا مردم خدمات نظام را ببینند و خوشحال شوند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بر اساس عقیده افزود: مردم و جوانان ما به دنبال استقلال و آزادی بودند و برای همین‌ها هم قیام کردند؛ دشمنان در قبل از انقلاب عزت و جایگاه کشور ما را بسیار پایین آوردند به‌طوری‌که در کشور و سرزمین خودمان حق تقدم نداشتیم و نمی‌توانستیم سرنوشت خود را تعیین کنیم به‌این‌ترتیب مردم دنبال استقلال و عزت بودند وبر اساس آموزه‌های دینی سرنوشت خودشان را رقم زدند.

سوری تصریح کرد: لازمه تحول در هر جامعه انقلاب و تحول درونی در آن است و مردم ایران با به وجود آوردن انقلاب اسلامی در سرنوشت خودشان بر اساس دین دخیل و حق انتخاب دارند.

وی گفت: اگر مسئولی بد است بد بودن آن مسئول را نباید به‌پای نظام نوشت چون نظام ما نظام خوبی است و به فرموده مقام معظم رهبری جهت انقلاب ما شتابان است ایرادی در آن نیست اگر کسی می‌خواهد مانع حرکت قطار انقلاب بشود بهتر است از آن پیاده شود.

امام‌جمعه پلدخترتصریح کرد: هرکدام از موانعی که دشمنان برای انقلاب ما به وجود آوردند برای هر کشوری پیش می‌آمد کمر آن کشور را خم می‌کرد ولی انقلاب ما مردمی است و تاکنون در مقابل همه دشمنان و توطئه‌های آنان ایستادگی کرده است.

وی افزود: در حرکات اخیر در کشور افرادی به‌واسطه ضدانقلاب سعی کردند حرکاتی انجام دهند و در بعضی شهرها فتنه ایجاد کردند ولی مردم انقلابی ایران یک‌بار دیگر بر استمرار حرکت انقلاب تأکید کردند و ما باید قدردان نعمت این انقلاب باشیم.

شهرستان پلدختر فاقد کتابخانه پستی و سیار است

بتول شریف‌زاده رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر نیز در این مراسم گفت:750 نفر عضو این کانون هستند که 450 نفر آن‌ها فعال هستند و دانش آموزان پلدختری استقبال خوبی از برنامه‌های ما دارند.

وی افزود: شهرستان پلدختر فاقد کتابخانه پستی و سیار است و لازم است مسئولان نسبت به راه‌اندازی این نوع کتابخانه‌ها برای کودکان و نوجوانان اقدام کنند چون اگر این کتابخانه‌ها برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود روستائیان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر عنوان کرد: شهرستان پلدختر نیازمند کانون شماره دو است که مسئولان اعتبار لازم در اختیار کانون قرار دهند تا مرکز شماره دو برای خدمت‌رسانی به نوجوانان راه‌اندازی شود.

وی به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان پلدختر اشاره و تصریح کرد: کانون فعالیت‌های 42 گانه‌ای در زمینه‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، ادبی و مذهبی اجرا می‌کند.

در پایان این مراسم از اعضای برتر کانون پرورش فکری کودکان پلدخترتجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات