خبرهای داغ:

پنجمین کاروان خانواده شهدا و ایثارگران قم به مشهد مقدس اعزام شد

مسئول ایثارگران سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از اعزام پنجمین کاروان خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان قم به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

«محسن اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اینکه هدف از اعزام خانواده‌های معظم شهدای مقدس، مدافعین حرم و ایثارگران و جانبازان به مشهد مقدس قدردانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: امروزه جامعه ما نیازمند روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از راه‌هایی که می‌توان روحیه گذشت و ایثار را در افراد تقویت کرد، مسافرت است و در سفر است که انسان تلاش می‌کند تا روحیه ایثار و گذشت خود را محک بزند و آنرا بالا ببرد.

اسماعیلی افزود: تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ایجاد صممیت بیشتر بین خانوادها، نشاط و شادابی معنوی و سلامت روحی خانواده شهداست و از آنجا که سپاه جامعه ایثارگری را جزیی از خودش می‌داند و فرقی بین خانواده‌های شهدا و سپاه نیست حتی این خانواده‌ها اولویت دارند.

وی یادآور شد: اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگر به مشهد مقدس از سال ۸۹ آغاز شده و به حول و قوه الهی امسال همزمان با دهه فجر، پنجمین کاروان زیارتی امام رضا (ع) شامل ۱۲۰ نفر به مدت یک هفته عازم مشهد مقدس شدند و تاکنون ۵۷۶ نفر به این سفر زیارتی اعزام شده اند.

اسماعیلی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای زایرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) ختم قرآن مجید و صلوات به شکرانه حضور در این سفر زیارتی و هدیه به امام رضا علیه السلام، برنامه آداب حضور در محضر امام و همچنین برنامه فیض حضور خواهد بود.
ارسال نظرات