مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز در حاشیه همایش بصیرت افزایی خانواده کارکنان این بیمارستان، تاکید کرد: بصیرت افزایی خانواده ها برای مقابله با جنگ نرم ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۱۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

حجت الاسلام عادل اسدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری تلاش دارد تا با فروپاشی خانواده ها بتواند با انقلاب و نظام مقابله کند بر همین اساس باید خانواده ها بیش از گذشته بصیرت و آگاهی خود را ارتقا دهند.

وی اضافه کرد: دشمن خانواده ای را که دین اسلام تعریف کرده را برنمی تابد برای همین تلاش دارد با استفاده از ابزارهای مختلف درون خانواده ها نفوذ و از این طریق بر جامعه اسلامی مان حاکم شود.

حجت الاسلام اسدزاده افزایش آگاهی و بصیرت را لازمه تحکیم بنیان خانواده ها عنوان و بیان کرد: این همایش در راستای ارتقای آگاهی خانواده کارکنان بیمارستان و بازنشستگان آن طی دو روز برگزار شد تا بتوانیم خانواده ها از برنامه هایی که دشمن برای تزلزل خانواده ها تدارک دیده مصون داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز یادآور شد: بصیرت افزایی کارکنان چون کارکنان بیمارستان که ترافیک کاری بسیاری نسبت به کارکنان دیگر مشاغل دارند مهم است و بر همین اساس این بیمارستان در دو نوبت تابستان و زمستان این همایش ها را برای ارتقای آگاهی آن ها از مسایل روز، انواع برنامه های دشمن و تحلیل آن ها برگزار می کند.

حجت الاسلام اسدزاده استقیال خانواده ها از این همایش ها را چشمگیر خواند و گفت: به قدری خانواده ها از این برنامه ها استقبال می کنند که تا موعد مقرر که برگزار شود مدام سراغ می گیرند و نمایندگی و فرهنگی بیمارستان نیز برنامه ها را طبق ارزیابی های که در نظرسنجی آن ها درج می شود، طراحی و اجرا می کنند.

همایش بصیرت افزایی خانواده کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران به مدت دو روز و با حضور دو هزار و 400نفر در تالار وحدت دانشگاه تبریز با بخش های مختلف برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها