نويسنده كتاب نورالدين پسر ايران نداشتن شناخت و انس جوانان با فرهنگ انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس را كم كاری نيروهاي انقلابی عنوان كرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۱۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

سيد نور الدين عافي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، بازگويي خاطرات دوران دفاع مقدس براي مردم و به خصوص نسل جوان را يك ضرورت برشمرد و اظهارداشت: تاثير كتاب نورالدين پسر ايران در شناخت مردم از رزمندگان و دوران دفاع مقدس بي نظير است.

وی  امنيت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي عنوان و بیان کرد: امنیت ما با امنيت آمريكا و كشورهاي اروپايي غير قابل قياس دانست چراکه از بركات انقلاب اسلامي تامين امنيت كشورهاي مسلمان به دست رزمندگان مدافع حرم است كه صدور انقلاب را براي جهانيان نويد مي دهد .

عافی بازگشت مسئولان به خط انقلاب و مسير شهدا را تنها راه توفيق براي انجام دين خون شهيدان برشمرد و خدمت به مردم را از عنايات خاصه پروردگار به مسئولان دانست. 

نويسنده كتاب نورالدين پسر ايران رزمندگان و شهداي دوران دفاع مقدس را جواناني از جنس همين مردم معرفي كرد كه تنها و تنها با اقتدا به امام امت و ولي فقيه زمان راه حق را شناختند و مسير رستگاري را پيمودند و امروز جوانان براي رسيدن به مقام شهدا و رزمندگان بايد پشتيبان ولايت فقيه باشند. 

ارسال نظرات