مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت : دشمن با بهره‌گیری از عوامل گوناگون به دنبال نفوذ است که در این راستا یکی از رسالت‌های انقلاب اسلامی روشنگری و بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردیس در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دهه مبارک فجر اظهار داشت : نعمت انقلاب اسلامی، نعمتی الهی بوده که خدمت صادقانه به مردم شکر چنین نعمتی است.

روشنگری و بصیرت افزایی از ابعاد انقلاب اسلامی است

وی در ادامه گفت : خداوند متعال رو شاکریم که به ما توفیق داد در زمانی زندگی کنیم و نفس بکشیم که مصادف با انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری کبیر انقلاب حضرت آیت الله امام خمینی ره و نایب با درایت و با کفایت ایشان مقام معظم رهبری مد ظله العالی باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت : انقلاب اسلامی ابعاد مختلفی داشته و شاید مهم ترین آن روشنگری و بصیرت به مردم کشورمان و مردم منطقه و حتی ملل دنیا باشند .

حجت الاسلام رضا زاده افزود : انقلابی که به تمامی آزادی خواهان عالم امید و ارامش و عزت داد و ستون خیمه ی استکبار جهان و تمامی ظالمان و مستکبران عالم را به لرزه دراورد و آرامش را از دل آنها زدود این انقلاب با تقدیم هزاران شهید و جانباز مسئولیت همه ی ما را سنگین تر کرد.

وی تصریح کرد : ما باید ادامه دهنده راه پر افتخار انقلاب و شهدا هستیم  و به عنوان یک تکلیف نسل های فعلی و جوانان را با هدف انقلاب اسلامی و هدف رهبری انقلاب و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و همچنین مراقب شیطنت های دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی و نفوذی ها باشیم و پشت سر رهبری عزیز و زیر پرچم پر افتخار ولایت این راه را ادامه دهیم.

 

 

خبرنگار بسیجی : مختاری

ارسال نظرات