مراسم بزرگداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مریوان در شهر برده رشه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۹۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به صورت نمادین و با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان شهرستان مریوان صبح امروز و در محل دبیرستان صائب شهر برده رشه برگزارشد.

مدیر اموزش و پرورش شهرستان مریوان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهداء استان کردستان اظهار کرد: امنیت کنونی را مرهون خون شهداء هستیم و لذا باید همواره از آن‌ها بیشتر یاد کرده و خاطرات ان‌ها را زنده نگه داریم.

بهمن عرفانی تصریح کرد: شهادت در نزد خداوند متعال دارای ارزش و جایگاهی والاست و این جایگاه نیز باید از سوی مؤمنین حفظ شده و همواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

عرفانی بیان کرد: امروزه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء استان کردستان به ویژه شهداء شهرستان مریوان از ۱۳ آبان ماه سالجاری برنامه‌های متنوعی اجرا شده که تا ۱۵ اسفندماه سالجاری نیز ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیش از ۴۴ عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به منظور گرامی داشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به ویژه ۸۲ شهید دانش اموزی شهرستان مریوان در این استان اجرا خواهد شد.

بهمن عرفانی تصریح کرد: شهداء انقلاب رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر استبداد شاهنشاهی هستند و توانستند با رشادت‌های خاص خود نظامی اسلامی را در ایران ایجاد کنند.

وی بیان کرد: مردم غیور ایران به ویژه مردم شهرستان مریوان همواره با رشادت‌های مثال زدنی خود در مقابل استکبار جهانی و دشمنان دین مبین اسلام ایستادگی نموده و نگذاشته اند حتی یک وجب از خاک این میهن بدست دشمنان بیفتد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات