جانشین سپاه بانه با بیان اینکه شهیدان سند افتخار کشور هستند اظهار داشت: ۳۴ شهید بانه مربوط به دوران ستم شاهی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ احمد فرجی امروز در جمع بازاریان و کسبه این شهرستان ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب حاصل خون صد‌ها هزار شهید از بهترین جوانان این مرز و بوم است.


وی افزود: شهرستان بانه نیز با تقدیم ۸۲۰ شهید والامقام از ابتدای انقلاب تا به امروز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است که تعداد ۳۴ نفر از این شهیدان مربوط به مبارزات دوران ستم شاهی است.


جانشین سپاه بانه؛ امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و افزود: شهیدان سند افتخار و غیر قابل انکار نظام هستند که امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی این شهیدان است.


وی در ادامه یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را نیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نیز در راه دفاع از اسلام و تمامیت ارضی بدون هیچ چشم داشتی کیلومتر‌ها خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی و در کشوری دیگر با گروهک صهیونیستی تکفیری داعش که با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران راه اندازی و سازمان دهی شده بودند جنگیدند و شجاعانه جان خود را در این راه نثار کردند.


این مسئول تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز بایستی در خاک کشور خودمان با این گروهک‌های تکفیری که با حمایت‌های مالی اسرائیل و آمریکا تجهیز شده بودند می‌جنگیدیم.


جانشین سپاه بانه؛ تدبیر و تیزبینی مقام معظم رهبری در شناخت توطئه‌های دشمن را ستودنی دانست و گفت: امام خامنه‌ای با درایت و بصیرتی که دارند همواره توطئه‌های دشمنان را درک نموده و نسبت به خنثی کردن آن توصیه‌های لازم را انجام می‌دهد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات