رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قروه گفت:امروز امنیت و آرامش کشور به واسطه مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خورده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
جعفر کاوه  در یادواره شهدای روستای شیخ جعفر که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در مسجد این روستا برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی به وجود آمد و بر رژیم طاغوت پیروز شد که ۲ تفکر و ۲ قدرت در جهان وجود داشت و همه کشور‌های جهان را بین خود تقسیم نموده بودند و هیچ تفکری خارج از این ۲ تفکر اجازه ظهور نداشت.

وی افزود: در چنین شرایطی تفکری در ایران به وجود آمد که دقیقا مخالف هر دو تفکر شرق و غرب بود و با رهبری‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به وجود آمد.

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قروه خاطر نشان کرد: مستکبران جهان بروز و ظهور تفکر انقلاب اسلامی را تاب نیاوردند و در همین راستا شروع به مقابله با انقلاب اسلامی نمودند که پس از فشار‌های بسیار جنگ هشت ساله نیابتی را بر ملت ایران اسلامی تحمیل نمودند.

کاوه بیان داشت: دشمن با راه اندازی گروهک‌های ضد انقلاب از یک سو و با تحمیل جنگ از سوی دیگر به دنبال از بین بردن نظام نوپای انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای جنگ متوجه معادلات اشتباه خود شد گفت: فداکاری‌ها و رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در خرمشهر و در دیگر مناطق مرزی از خود نشان دادند باعث شد تا دشمن از همان ابتدای جنگ متوجه اشتباه خود شود.

کاوه با اشاره به فداکاری‌های شهدا، رزمندگان و بسیجیان تصریح کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام چنان درس غبرتی به دشمن دادند که دشمن تاکنون جرات تکرار حمله خود را نداشته است.

وی ادامه داد: تهدیدات دشمن تهدیداتی توخالی و پوچ است و دشمن خود به خوبی می‌داند که در جنگ نظامی نخواهد توانست در برابر ایران اسلامی بایستد.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا دانست و گفت:امروز امنیت و آرامش کشور به واسطه مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خورده است.

به گفته وی دشمن از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی در هراس است که جرات مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

کاوه در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم عمل نمودن به وصیت نامه شهدا افزود: امروز این وظیفه ما است که برای نسل جوان و نوجوان وقایع انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم را تشریح کنیم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.

وی ادامه داد: قدم نهادن در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عمل به وصیت نامه شهدا و با پیروی از ولایت فقیه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات