مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در بندرعباس از استقبال 325 نفری تماشاگران هرمزگانی از چهار فیلم به نمایش آمده روز نخست این جشنواره در بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛  خوبیار سالاری افزود: در نخستین روز از اکران رسمی جشنواره فیلم فجر در بندرعباس سپری شد که دو فیلم "هایلایت" و "فیلشاه" در سینما ستاره جنوب و "امپراطور جهنم" و "اتاق تاریک" در سینما ستاره شهر به نمایش در آمد.

وی با بیان اینکه در مجموع 325 نفر برای تماشای این فیلم ها به این دو سینما مراجعه کردند، تصریح کرد: در مقایسه نخستین روز جشنواره نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری در تعداد مخاطب مواجه هستیم و امیدواریم در روزهای آینده با وجود فیلم های پرمخاطب این سهم بالاتر هم برود.

سالاری با اشاره به اینکه اکنون بلیت های فیلم لاتاری و مصادره در سینما ستاره شهر به پایان رسیده است، اضافه کرد: علاقه مندان برای تماشای این فیلم می توانند به سینما ستاره جنوب مراجعه کنند و بیننده این فیلم باشند.

وی در خصوص فیلم های روز دوم نیز عنوان کرد: فیلم های جشن دلتنگی و لاتاری در سینما ستاره جنوب و تنگه ابوغریب و کامیون در سینما ستاره شهر امروز به نمایش درخواهند آمد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در بندرعباس در پایان گفت: امیدوارم تا پایان جشنواره سی و ششم فجر در بندرعباس شاهد استقبال تماشاگران از این فیلم ها باشیم.

ارسال نظرات