خبرهای داغ:
مهدی شاهرودیان روابط عمومی سپاه شهرستان مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از آنجایی که شکر نعمت خدای متعال به رسم ادب بندگی بر ما واجب است، ما وظیفه داریم نعماتی که خداوند از طریق انقلاب اسلامی به ملت ما داده است بازگو کنیم تا همگان شکر آن را بجا آورند.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مهدی شاهرودیان مدیر روابط عمومی سپاه شهرستان مراوه تپه در نشست کمیته اطلاع رسانی دهه فجر شهرستان مراوه تپه ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از آنجایی که شکر نعمت خدای متعال به رسم ادب بندگی بر ما واجب است، ما وظیفه داریم نعماتی که خداوند از طریق انقلاب اسلامی به ملت ما داده است بازگو کنیم تا همگان شکر آن را بجا آورند.

وی افزود : بدیهی است که دشمن قسم خورده ما می خواهد تا نظام اسلامی را در حل مسائل ناتوان جلوه دهد که این دروغ بزرگ است زیرا حتی با یک محاسبه ی عادی هم میتوان فهمید که به برکت حکومت اسلامی ملت ایران رشد چشمگیری را نسبت به زمان رژیم پهلوی داشته است.

شاهرودیان ضمن تاکید براینکه از این دست مشکلات در همه ی جوامع وجود دارد تصریح کرد: دین مبین اسلام مسلمانان را توصیه به خدمت به یکدیگر و رفع نیازمندی های سطوح پایین تر کرده است. حالا اینکه گاها پیش می آید که کسی اختلاس می کند یا ضرری را به نظام اسلامی یا بیت المال می زند این خطش از اسلام ناب محمدی جداست و نیاز به ارشاد یا محاکمه دارد، این نباید به نام نظام یا اسلام نوشته شود.

مدیر روابط عمومی سپاه مراوه تپه در ادامه بیان کرد: این اشتباه است که ما اگر یک قاضی یا مسئولی اشتباه حکم می کند و در انجام وظیفه کوتاهی می کند را به همه ی قضات شریف یا همه ی مسئولین زحمت کش نسبت دهیم ، کشور ما به برکت انقلاب اسلامی که معمار کبیر انقلاب امام خمینی قدس سره آن را رهبری کرد و هم اکنون امام خامنه ای مدظله العالی آن را اداره میکند بسیار در اداره کشور توانمند ظاهر شده که البته نقص هایی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید اصلاح شود.

وی یادآور شد: همگان ضمن رعایت تقوا در صحبت ها و عملکرد هایشان باید نعمت بزرگ وحدت و امنیت موجود در کشور را شکر کنند و بدیهی است که در برخی موارد برای سالم ماندن و حرکت در مسیر اصلی انقلاب نیاز به نقد است و البته نقد منصانه باید انجام شود.

شاهرودیان در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی جهانی است و تنها مربوط به ایران نیست که فکر کنیم به تنهایی و با عملکرد غیر انقلابی میتوانیم آن را پیش ببریم. باید در حرکت پویای انقلاب اسلامی پشت سر ولی فقیه حرکت کرد و از فکر های انقلابی و افرادی که میخواهند انقلابی برای اسلام زحمت بکشند استفاده کرد.

بهروز بهلکه خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان مرزی مراوه تپه

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها