ثبت‌نام اردوی راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان استان کردستان

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور جنوب کشور ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان از امروز ۱۵ دی ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان استان کردستان از امروز ۱۵ دی ماه تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان می‌توانند برای حضور در این اردو ثبت نام کنند.


وی گفت: افراد شرکت کننده در این اردو از ۱۰ اسفند تا ۲۵ اسفند در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: دانشجویان علاقه‌مند چه آن‌هایی که پرونده بسیجی دارند و چه آن‌هایی که ندارند می‌توانند برای ثبت نام در این اردو به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


محمدپناه تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی دوکوهه، شلمچه، طلائیه، فتح‌المبین، فکه، هویزه، چزابه بازدید خواهند کرد.


وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ملتی است که با تکیه بر نام خدا از میهن دفاع کرد و امروز کاروان راهیان نور این غنای ایمان و رشادت را به نسلی که شاهد آن همه رشادت نبود منتقل می‌کند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت، ساده زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.

محمدپناه تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با واژه‌های عشق، ایثار و از خودگذشتگی نقش انکارناپذیری دارد و باعث می‌شود که یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس که برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی از تمام علایق دنیا گذشتند زنده نگه داشته شود.


وی گفت: قشر فرهیخته دانشگاهی با شرکت در اردو‌های راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا شده و با الگوگیری از آن‌ها در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام برمیدارند.

گفتنی است هزینه ثبت نام هر دانشجو در این اردو ۱۵۰۰۰۰ ریال می‌باشد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات