خبرهای داغ:
صورت گرفت:

اجرای میدان تیر پاسدارن و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

مسوول عملیات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: این برنامه هر ساله برای آمادگی نیروهای کادر و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار می‌شود که با حضور در میدان تیر به تمرین و ارتقاء آمادگی خود می‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

احمد حضرتی مسوول عملیات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: به منظور بالا بردن آمادگی و توان رزم پاسداران و نیروهای بسیجی و آمادگی برای هرگونه خطر احتمالی از طرف دشمنان، یک دوره آموزشی تیراندازی و میدان تیر برگزار شد.
وی افزود: این برنامه هر ساله برای آمادگی نیروهای کادر و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار می‌شود که با حضور در میدان تیر به تمرین و ارتقاء آمادگی خود می‌پردازند.
حضرتی بیان کرد: در این دوره میدان تیر بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد و سیدالشهداء(ع) شهر اقبالیه حضور داشتند.
این مسوول تصریح کرد: از پیامدهای اجرای دوره های آموزشی و میدان تیر بالا بردن توان نظامی و حفظ روحیه نیروها می باشد و کشور ما همیشه در معرض طمع دشمنان است بنابراین حفظ آمادگی همه جانبه ضروری ولازم است.
مسوول عملیات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی از دستورات دینی و قرآن کریم و سیره پیامبر می باشد که جامعه اسلامی نباید زیردست و مظلوم واقع شود و ازطرف دیگر و جود دشمنان جنایتکار با سابقه وحشی گری و جنایت در منطقه و جهان باعث می‌شود که ما توان دفاعی خود را افزایش دهیم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها