مدیراجرایی آستان امامزاده طاهر(ع) در کرج از برپایی جشنواره طبخ غذای سالم در آستان امامزاده طاهر(ع) خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت دهه فجر و با عنوان ترویج غذاهای سنتی ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهمن سمیعی مدیراجرایی آستان امامزاده طاهر(ع) در کرج در خصوص برپایی جشنواره طبخ غذای سالم در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج گفت: ترویج غذایی سالم و ایمن و پرهیز از غذاهای کنسرو شده و نگه دارنده از اهداف اصلی جشنواره غذای سبک ایرانی است.

جشنواره طبخ غذای سالم در آستان امامزاده طاهر(ع)

اهمیت دهه فجر و برنامه ریزی برای گرامیداشت این دهه از جمله مواردی بود که سمیعی به آن اشاره کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای ویژه برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: محیطی سالم از حضور شرکت کنندگان و زائران که غذاها را تست می کردند فرصت موثری در بحث بسترسازی بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی گردید.

مدیراجرایی آستان امامزاه طاهر(ع) در پایان بیان کرد: یکی از محورهای مورد نظر داوران این جشنواره استفاده از غذهای کم چرب، بخار شده و کم نمک بود که در پایان به برندگان این جشنواره از طرف واحد فرهنگی هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد.

ارسال نظرات