مسئول بسیج دانشجویی استان اذربایجان غربی مطرح کرد؛
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بااشاره به بعد بصیرت افزایی گفت:دانشجوی جوان انقلابی به عنوان دیدبان نسبت به مسائل حاشیه ای که باعث تلف شدن انرژی و انحراف افکار عمومی را دارد در اولویت کاری خود قرار دهد .
کد خبر: ۸۹۸۴۲۷۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، رحیم عباس زاده  با اشاره به وقایع اخیر جامعه بسیج دانشجویی به عنوان قشر فعال در زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وظیفه آگاه سازی و بصیرت افزایی را دارد، افزود: بخش عمده انرژی کشور صرف مباحث حاشیه ای می شود بطوری که مسائل اصلی کشور رها شده و یک سری مسائل فرعی و پیش و پا افتاده جهت سرگرمی مردم با گذاشتن هشتگ مخالف و موافق باعث ایجاد شکل گیری دو قطبی کاذب در جامعه می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشجوی جوان انقلابی به عنوان دیدبان و موتور محرک جامعه وظیفه شناسایی و آگاه سازی نسبت به مسائل حاشیه ای که باعث تلف شدن انرژی و انحراف افکار عمومی را دارد در اولویت کاری خود قرار دهد .

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان مطالبات نسل سوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا دانشجو در این جلسات با حرکت پرسش و پاسخ و انتقادی، نتایج اقدامات و کارهای بزرگ و عام المنفعه ای که در راستای محرومیت زدایی، کارآفرینی،  اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، از مسئولان و دستگاه های ذیربط مطالبه کنند.

رحیم عباس زاده بیان کرد: مسئله اصلی دانشجوی انقلابی، استمرار انقلاب اسلامی، ارزشهای انقلابی و منافع ملی است که این منافع ملی از هویت ملی نشئت میگیرد و هر منفعت، منفعت ملی تلقی نمیشود.

وی در ادامه به روحیه خستگی ناپذیری و پیگیری مجدانه در امر مطالبه گری که ازخصایص دانشجوی انقلابی است؛ گفت: با توجه به سند 2030 به عنوان بخشی از سند توسعه پایدار غربی با پیگیری ها ی مداوم، مطالبه و بیانیه های دانشجویان به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این مسئله تا حدودی کنار گذاشته شد، جوان انقلابی با توجه به رسالتش در امر آگاه سازی جامعه چنین مواردی را پیگیر و جز مسائل اصلی انرژی خود را صرف کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به رسالت اصلی رسانه که همان مطالبه گری و انعکاس اقدامات صورت گرفته است تاکید کرد: "یک دست، صدا ندارد" دانشجوی انقلابی به تنهایی نمی تواند صدای به حق خود و جامعه را به گوش مسئولین برساند بایستی همه رسانه های متعهد انقلاب اسلامی پای کار باشند و درانعکاس مطالبات دانشجویان پیگیری قاطعانه داشته باشند و همچنین در مقابل با هجمه ها و شبیخون های دشمنان بایستند و برنامه و راهکار مناسب ارائه دهند تا به صورت منسجم با اهداف شوم دشمنان مقابله کنند .

ارسال نظرات