مسئول کانون مطالعات زنان بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام؛
نظری گفت: این همه فداکاری، تلاش و هم دلی همه جانبه مردم بار سنگینی بر دوش مسئولین احرایی کشور گذاشته است و این حق، نیازمند تلاش دو چندان برای بهبود رفاه مردم می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، فاطمه نظری،مسئول کانون مطالعات زنان بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران، پدیده ای نادر بود که همزمان با تغییرات سیاسی و اقتصادی انقلابی بزرگ در سطح فرهنگی و نوع نگرش و بینش جامعه بوجود آورد و به طور کلی، انقلابی جامع و دربرگیرنده همه ی ابعاد زندگی انسان بوده که با تمانی انقلابات پیش و پس از خود تمایزات فاحشی دارد.

نظری افزود: انقلاب اسلامی انقلابی بود که برگ زندگی آحاد ملت را برگرداند و امید را با ندای اسلام نه تنها در دل مردم ایران بلکه در دل های تمام مردم جهان زنده کرذ.

وی ادر ادامه اضافه کرد: این امر دستاورد های مهم زیادی ر ابرای ملت به ارمغان اورد که آنها را می توان به بخش های مختلف داخلی و خارجی، سیاسی و فرهنگی و غیره تقسیم کرد.

نظری با بیان اینکه تغییر درساختار حکومتی و سرنگونی نظام شاهنشاهی بارزترین دستاورد بود که باعث ورود مردم به عرصه تصمیم‌گیری های کلان کشور شد، تصریح کرد: به نحوی که هر ایرانی با هر سطح اجتماعی و مقامی می تواند بااختیار در انتخاب بالاترین مقام اجرایی  کشور شرکت داشته باشد و خود را در وضع  کنونی کشورش سهیم بداند این مسئله آثار زیادی را به همراه داشت ازجمله هم دلی و اتحاد بیشتر مردم، ارتباط نزدیک با مسولین افزایش بینش سیاسی و مسولیت پذیری بیشتر درقبال کشور و شرایط آن.

 مسئول کانون مطالعات زنان بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، تز دیگر دستاورد های انقلاب را ارتقا سطح علمی جامعه دانست و گفت: این امر به نوبه خود تاثیر زیادی برروی زندگی مردم داشت بخصوص در حوزه های خودکفایی، افزایش تولید، بهبود معیشت مردم و غیره در پی داشت.

نظری خاطرنشان کرد: ارتقا جایگاه زن در اجتماع نیز از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی بود، زنی که تا پیش از انقلاب موثرترین و بزرگترین حضورش در اجتماع اجراهای بزک کرده در کلوب های شبانه بود بعد از انقلاب به موثرترین عنصر در جامعه تبدیل شد، حضور در حوزه تربیت که حاصل آن مدافعان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، دانشمندان علمی و کارآفرینان برتر بود، باحضور در عرصه سیاست در منصب نمایندگان مجاس و وزیر استعداد ها و پتانسیل خود را به نمایش گذاشت.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: این ها تنها گوشه کوچکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است که صاحب اصلی آن همین مردم همیشه در صحنه اند که همواره در تنگناهای سخت پشت انقلاب و نظام اسلامی مانده و بزرگترین حماسه ها را آفریده اند.

نظری تاکید کرد: این همه فداکاری، تلاش و هم دلی همه جانبه بار سنگینی بر دوش مسئولین احرایی کشور گذاشته است و این حق، نیازمند تلاش دو چندان برای بهبود رفاه مردم می باشد، مردمی که همه جانبه درکنار انقلاب مانده اند، شایسته ی استفاده از ثمرات انقلاب اسلامی اند که درگروی عملکرد صحیح مسئولین است.

انتهای پیام/ی
ارسال نظرات