یک کارشناس سیاسی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه یک قدرت جهانی دارد قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین جلالی سخنران همایش والفجر ۸، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع بسیجیان شهرستان رشتخوار در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان، گفت: بسیجیان باید تاریخ را به‌خوبی بخوانند، ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد امروز انقلاب در چه وضعیتی قرار دارد، از دید دشمن باید دید انقلاب در چه وضعیتی قرار دارد.

وی در ادامه با توجه به اقرار خود دشمن در رابطه با ضعیف شدن قدرت آمریکا، گفت: در محدوده نفوذ منطقه‌ای ایران و غرب آسیا آمریکایی‌ها خودشان اقرار می‌کنند که ابرقدرتی که بر همه دنیا مسلط بوده امروز در حال افول و شکست است.

وی در ادامه همین مطلب و کاهش قدرت آمریکا، افزود: آمریکا ۶ سال است که در سوریه به دنبال حل کردن مشکل خود است و نمی‌تواند در یمن، و لبنان نمی‌تواند، آن‌ها را سرنگون کند.

وی در ادامه افزود: امروز نه‌تنها آمریکا در حال افول است، بلکه از طرفی در حال نابودی است.

جلالی در ادامه با تأکید بر گسترش قدرت نظام جمهوری اسلامی در دنیا گفت: ایالات‌متحده و سیاست‌های منطقه‌ای آن بار‌ها و بار‌ها گسترش و نفوذ ایران را در منطقه هموار کردند با تصمیمات خودشان در مقابله با جمهوری اسلامی فکر کردند بانفوذ در افغانستان و عراق گام بعدی حمله به جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه راهکار‌های آمریکا نه‌تنها تأثیر نداشته بلکه زمینه نفوذ گسترش جمهوری اسلامی را فراهم کرده است، اذعان داشت: امروز تلاش دشمن و فکر دشمن چندجانبه است و به فکر همراهی دیگر کشور‌ها برای مقابله با ایرن است.

جلالی در ادامه با تأکید بر اینکه آمریکا در حال شکست است و دیگر قادر نیست آن معیار‌های ابرقدرتی را پیاده کند، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در عرصه یک قدرت جهانی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ما هستیم که در غرب آسیا تعیین‌کننده و در صنعا حرف آخر را می‌زنیم، افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی در عراق و سوریه حرف آخر را می‌زند این فکر و صادرات انقلاب اسلامی و فکر الهی است که وقتی مطرح می‌شود حتی برای حکومت‌های غیرمسلمان آن‌ها که دارای فطرت پاک هستند سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فرصت و فشار آوردن به جمهوری اسلامی ایران است و به فکر آوردن جمهوری اسلامی به‌پای میز تعامل است، اصلاً مگر ما می‌توانیم با شیطان مذاکره کنیم، اگر امام (ره) فرمودند: شیطان بزرگ آمریکاست، پس شک نکنید شیطان بزرگ است و خداوند جواب ما را در این رابطه داده با شیطان نمی‌شود تعامل کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل با شیطان یک نقشه است، اظهار داشت: ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم وظیفه ما سکوت نیست، باید در مقابل با برجام سروصدا می‌کردیم اگر یک‌بند از فرمایشات ۹ گانه مقام معظم رهبری را رعایت می‌کردیم کافی بود.

وی در ادامه با تأکید بر هوشیاری هر چه بیشتر جوانان و مردم افزود: باید هوشیار باشیم، یک باب غلط که امروز باب شده اصطلاح مصلحت نیست است، مصلحت صاحب دارد شما وظیفه‌تان تکلیف است، مصلحت فقط یک وجه دارد آن‌هم مقام معظم رهبری است، ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم و اگر وظیفه خودمان را انجام ندهیم خداوند با ما عهد نبسته که قدرت تا آخر در دست شما می‌ماند.

وی در پایان در رابطه با مهم‌ترین مؤلفه‌های فرد انقلابی گفت: هوشیاری و انقلابی گری، پرهیز از غفلت، اجرای تکلیفتان مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که باید یک فرد انقلابی داشته باشد، کاری که در پیروزی انقلاب اسلامی کردیم، مردم وظیفه خود را در پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) انجام دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها