ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که توانست توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۸۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان چالوس به مناسبت دهه فجر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم
"والفجر و لیال عشر"
دهه فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه ای که یوم الله 22بهمن در سال 1357را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت 2500ساله طاغوت فرو ریخت. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.
انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی،سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید.به برکت انقلاب اسلامی ، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که توانست؛توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را،یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.
تجربه 39 ساله ملت ایران در مواجهه با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از جنگ سخت هشت ساله گرفته تا جنگ نرم و فتنه 88 و اغتشاشات 96 ،نشان می دهد که رویارویی جبهه باطل به سردمداری مستکبران عالم بر ضد ملت خدا محور و نظام ولایی ایران پایان ندارد.براساس این تجربه تاریخی،باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی ، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشت.و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار تلاش کردو اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گرانبها ، ارزشها و باورهایمان به نسل های بعدی است یعنی انتقال باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی ، شیطانی وطاغوت .
و اکنون در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی ما دانشجویان بسیجی شهرستان چالوس اعلام می داریم ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی باحضور پرشور در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشارمختلف ودلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبریهای حضرت آیت ا... خامنه ای حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) خواهیم سپرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

ارسال نظرات