حجه الاسلام احمدی ، با بیان اینکه پس از انقلاب خدمات زیادی صورت گرفت اما به وضع موجود راضی نیستیم باید به وضع مطلوب برسیم، گفت: باید آنچه که خواسته نظام و در شان حکومت اسلامی است محقق شود، مسؤولان هم باید مراقب باشند و خیانت نکنند.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۰۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع اهالی و نمازگزاران مسجد جامع روستای عباس آباد نور با تشریح دوران قبل از انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی صدقه جاریه امام راحل است که به ملت ایران عزت و به کشور ایران استقلال سیاسی عطا کرد در حالی که کشورهایی چون چین و ژاپن با همه قدرت اقتصادی و جمعیتی استقلال سیاسی ندارند و در دامن آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امکانات و رفاه به دورترین نقاط روستایی رسید، پیشرفت‌های علمی، پزشکی و... را شاهد هستیم، می‌بینیم در خیلی از شهرها پایان بی‌سوادی را جشن گرفتند، از نظر پزشکی، علوم فضایی، هسته‌ای، دفاعی و موشکی جزء کشورهای اول جهان هستیم و برخی از دانش‌ها بومی است.

امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: انتقادات وجود دارد، مدینه فاضله نیست چون حتی دوران امام علی(ع) هم مشکلاتی وجود داشت و حضرت مجبور شد حکم تازیانه دهد، ولی در قبل از انقلاب حکومت و حاکم فاسد بود، فساد علنی وجود داشت اما امروز حاکمیت اسلامی است و این به برکت انقلاب و صدقه جاریه امام راحل است.

احمدی ، با بیان اینکه پس از انقلاب خدمات زیادی صورت گرفت اما به وضع موجود راضی نیستیم باید به وضع مطلوب برسیم، گفت: باید آنچه که خواسته نظام و در شان حکومت اسلامی است محقق شود، مسؤولان هم باید مراقب باشند و خیانت نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها