خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه گفت: دشمنان اسلام همچون مگسانی هستند که همواره به دنبال یافتن زخم‌های موجود در نظام می‌باشند و فقط شکاف ها را به دید ملت می‌آورند این در حالی است که انقلاب اسلامی با ظهور در این کشور نظام ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را از بین برده و نظامی عدالت محور پدید آورده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۲۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

حجت الاسلام فاطمی امام جمعه شهرستان اقبالیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین با بیان اینکه کشور ما یک کشور اسلامی با عقاید و باورهای اسلامی می‌باشد اذعان داشت: الگو گرفتن از دشمنان اسلام مسئله‌ای به وضوح نادرست می‌باشد. اگر این الگو برداری‌ها در زمینه‌های علم و فناوری باشد بسیار مثمرثمر خواهد بود ولی درباره نوع پوشش و رفتار به هیچ وجه نباید از چنین جوامعی پیروی کرد.
وی ادامه داد: الگوی خواهران ما باید حضرت فاطمه(س) باشند که حتی قبل از شهادت نیز نگران آن بودند که مبادا چشم نامحرم به پیکر مطهر ایشان بیفتد به همین دلیل هم وصیت کردند که شبانه ایشان را دفن کنند و مرقدشان مخفی بماند.
امام جمعه اقبالیه در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که چنین الگوهای گرانقدری در اسلام وجود دارند چه لزومی دارد که از انسان‌هایی الگو گرفته شود که حتی در میان مردم خود نیز جایگاهی ندارند.
فاطمیان ضمن اشاره به دهه فجر و سی و نهمین سالگرد ورود امام خمینی به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور شد: خاطرات دوران انقلاب از دو جهت حائز اهمیت است. اول شناخت چهره واقعی رژیم فاسد ستمشاهی که بیشتر به عمله و نوکری حلقه به گوش برای غربی‌ها به ویژه آمریکا جنایتکار می‌ماند، دوم آثار و برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی را به ما یادآوری می‌کند.
حجت الاسلام فاطمیان به برخی دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امنیت موجود در جای جای ایران اسلامی همچون پیشرفت‌های عظیم علمی مانند دستیابی به موشک‌های قاره‌پیما و پرورش نوابغ و نخبه‌های علمی تنها بخشی از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام با هزینه کردن مبالغ هنگفتی برای ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند که با تبلیغات مسموم خود علیه این نظام والا جوانان را از عرصه مبارزه حق علیه باطل دور کرده و آنها را به سمت باورها و تمایلات خود سوق دهند. جوانان غیور و هوشیار این مملکت باید با بصیرت و بینش اسلامی و توسل به ولایت همواره پشتوانه این نظام مقدس بوده و نگذارند که دروغ‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمن در روحیه ملی آنها اثر بگذارد.
امام جمعه اقبالیه بیان کرد: دشمنان اسلام همچون مگسانی هستند که همواره به دنبال یافتن زخم‌های موجود در نظام می‌باشند و فقط شکاف ها را به دید ملت می‌آورند این در حالی است که انقلاب اسلامی با ظهور در این کشور نظام ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را از بین برده و نظامی عدالت محور پدید آورده است.
فاطمیان عنوان کرد: در حال حاضر اساسی‌ترین نیاز کشور و ملت ایران آرامش، اتحاد و انسجام ملی است. لذا کافی است نیم نگاهی به صف آرایی دشمنان داخلی و خارجی اعم از منافقین و سلطنت طلبان و ضد انقلاب خارج نشین و رسانه‌های ریز و درشتی که به نظام اسلامی ما طمع کرده‌اند بیندازیم. در این شرایط وظیفه ما تمرکز بر روی مصالح و منافع ملی و تقویت انسجام و اتحاد حول محور منویات و هشدارها و هدایت‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی است.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها