خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسملین مهدی طائب عنوان کرد

نفوذ تیم‌هایی برای تولید آنتی‌تز انقلاب/برپایی جشن بی‌حجابی در تهران شگرد منافقین است

فرمانده قرارگاه عمار گفت: یک جریان شناخته‌شده تابلودار نمی‌تواند آنتی‌تز انقلاب را تولید کند اما تیم‌هایی در دانشگاه‌ها و بدنه دولت نفوذ کرده‌اند تا این هدف را رقم بزنند.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۲۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در نشست بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه با استفاده از شبه‌افکنی در جامعه اسلامی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های اساسی دین است، اظهار کرد: اکنون به خوبی به نتیجه رسیده‌اند که آموزه‌های دین مبین اسلام سبب رسیدن نظام اسلامی ایران به جایگاه کنونی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ولی‌فقیه باید جامعه را به سمت شرایط عصر ظهور و ترویج عقل‌گرایی برگرداند، تصریح کرد: جامعه‌ای که مقابل امام زمان(عج) خود ایستادگی کند یا نسبت به شهادت امام خود بی‌توجه باشد در حقیقت با عقل سازگار نیست به همین علت باید به‌جایی برسد که به صورت خودمختار به سمت عقل برگردد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار خاطرنشان کرد: جامعه بشری در دوران‌های مختلف هیچ‌گاه بدون ولی‌فقیه نبوده است اما گاهی ولی‌فقیه تشخیص داد که با تکیه بر مردم می‌تواند حضور خود را علنی کند، حضرت امام خمینی(ره) زمانی که تصمیم براندازی نظام شاهنشاهی را گرفت به‌خوبی نسبت به توانایی مردم آگاه بود.

 

*برخی همچنان به دنبال اعتماد به دشمن هستند

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی بی‌اعتماد بودن خود نسبت به استکبار را بارها مطرح کردند، عنوان کرد: برخی از افراد با وجود شنیدن فرمایشات ایشان باز هم تاکید داشتند که به دشمن اعتماد کنند و همچنان راه خود را ادامه می‌دهند؛ افرادی که مخالف ولی‌فقیه اظهارنظر می‌کنند قبل از هرگونه حرکت سیاسی، بی‌علقی خود را اثبات می‌کنند.

طائب با اشاره به اینکه ملت ایران به خوبی اهمیت عقل‌گرایی را متوجه شده است، یادآور شد: اکنون انقلاب اسلامی در سنین بلوغ خود قرار دارد و برای پرداختن به رسالت‌های مهم آماده شده است چراکه مردم برای رسیدن به نان و آب انقلاب را برپا نکردند بلکه آرمان‌ها و اهداف دیگری داشتند که همچنان بر این آرمان‌ها پایبند هستند.

وی یادآور شد: براندازی رژیم شاهنشاهی، برپایی حکومت اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی و در نتیجه بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) آرمان‌های اصلی امام خمینی(ره) بوده است و اکنون جامعه اسلامی رسالت ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی برای تحقق این آرمان‌ها را بر عهده دارد.

 

*نظام اسلامی روز به‌روز به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شود

این کارشناس برجسته سیاسی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی خود به فتح‌های فکری و عقیدتی بسیاری رسیده است، مطرح کرد: نتانیاهو بارها به آمریکا‌یی‌ها اعلام کرده که ایران برای آن‌ها یک خطر جدی است و باید این خطر را از بین ببرند؛ هر چند توطئه‌هایی را دنبال کرده‌اند اما تا کنون نه فقط هیچ کاری نتوانسته برای براندازی نظام اسلامی انجام دهند بلکه نظام اسلامی روز به‌روز به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شود.

وی از مأیوس‌سازی، ایجاد خستگی و افزایش مشکلات مردم به عنوان راهکارهای دشمن برای تضعیف نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امثال شهید حججی حرکت‌های بزرگی را در سطح کشورهای مختلف رقم زده‌اند که هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل این حرکت‌ها ایستادگی کند.

طائب خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی مبالغی که برای اغتشاشات هزینه کردند و همچنان فتنه‌های مختلف داخلی استمرار خواهد داشت، بنده از اغتشاشات ناراحت نمی‌شوم چراکه وجود این اغتشاشات نشان از عملکرد درست نظام اسلامی و در نتیجه عصبانی شدن دشمنان است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم راهکاری برای جلوگیری از اغتشاشات است، عنوان کرد: هر چند مردم به‌خوبی نسبت به شرایط انقلاب اسلامی آگاه هستند اما مسؤولان نیز باید مراقب شرایط مردم باشند، برخی از افراد از مشکلات کشور برای فشار آوردن به مردم استفاده می‌کنند.

 

*جمع‌شدن اغتشاشات اخیر از برکات فتنه 88 است

طائب ادامه داد: افرادی که برای اعتراض به مشکلات اقتصادی در صحنه حضور یافتند صف خود را به‌سرعت از فتنه‌گران جدا کردند، دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند این فتنه را به مدت یک سال دنبال کند اما این فتنه طی کمتر از دو هفته جمع شد و این از برکات فتنه 88 است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور نیازمند نیروهای جوان و با استعداد است، گفت: زمانی که برخی از افراد با سن‌های بالا مدیریت را بر عهده گرفته و نمی‌توانند کاری انجام دهند جامعه در برخی از عرصه‌ها به سمت مطلوبی پیش نمی‌رود.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با تاکید بر اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف خود در جامعه اسلامی است، مطرح کرد: اگر بتوانیم از این فضای مجازی به صورت درست استفاده کنیم می‌توانیم با استفاده از ابزار دشمن به خودش حمله کند.

 

*برجام خسارت محض است

وی برجام را خسارت محض خواند و گفت: در این قرارداد دستاوردهای هسته‌ای در نطنز، فردو و اراک را از دست دادیم چراکه در برجام اشتباه کرده‌ایم اما در شرایط کنونی دیگر نباید بی‌عقلی کنیم چراکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که بگویند ایرانی‌ها برجام را نقض کرده و اگر ناقض برجام شویم با خسارت‌های بیشتری روبه رو می‌شویم به همین علت باید به‌میزانی تحمل کنیم که ناقض بودن دشمن به اثبات برسد.

طائب با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی موضوع آتش به اختیار را یک ماه قبل از انتخابات مطرح کردند، تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی در زمان انتخابات سه موضوع ایجاد جنگ، افزایش تحریم و دیوارکشی را در جامعه عنوان کرد اما با این وجود 16 میلیون نفر از مردم جامعه نسبت به این مباحث بی‌توجه بودند و این موضوع نشان می‌دهد که 16 میلیون پای کار در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: حرکت آتش به اختیار به این معناست که اکنون افرادی در جامعه نسبت به حقایق آگاه هستند و می‌توانند کارهای انقلابی کشور را دنبال کنند با رویکرد چهره به چهره و حضور مستمر خود در میدان، افراد دیگر را نیز به سمت جبهه انقلاب هدایت کنند.

 

*برپایی جشن بی‌حجابی در تهران شگرد منافقان است

طائب با اشاره به اینکه برپایی جشن بی‌حجابی در تهران شگرد منافقان است، گفت: مردم بسیار عاقل شدند چراکه با نفرت نسبت به این افراد نگاه می‌کنند و با تبعیت از فرمان رهبری اقدام عملی نمی‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هر حکومتی قبل از نهضت امام زمان(عج) برپا شود و مردم را به سمت خود دعوت کند به شکست محکوم است اما انقلاب اسلامی مردم را به سمت امام زمان(عج) و مکتب شیعه دعوت می‌کند به همین علت نباید در این مورد دچار شبهه‌افکنی دشمن شویم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد شبهه اختلاف میان آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) گفت: مرحوم بروجردی بعد از خود 11 نفر را معرفی کردند که می‌توانند برای مردم جامعه مرجع تقلید باشند که امام خمینی(ره) نخستین فرد این لیست بودند، ایشان به‌خوبی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را می‌شناختند.

طائب اضافه کرد: یک جریان شناخته‌شده تابلودار نمی‌تواند آنتی‌تز انقلاب را تولید کند اما تیم‌هایی در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و بدنه دولت نفوذ کرده‌اند تا این هدف را رقم بزنند؛ اکنون بخشنامه شده است که بچه‌ها را به گورستان نبرید تا آنها به یاد آخرت نیافتند درحالی‌که غلبه خون بر شمشیر رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دنیا در برابر نقدپذیری رهبر معظم انقلاب کم آورده است، عنوان کرد: هیچ فردی سخنان مطرح شده توسط رهبر انقلاب اسلامی برای ترامپ را نقد نکرده است، این نشان می‌دهد که رهبری بدون تدبیر هیچ واژه و اصطلاحی را استفاده نمی‌کنند؛ مسؤولان باید باب نقد را به خود باز کنند تا از مشکلات خود آگاه شوند.

طائب ادامه داد: در هر نقطه‌ای از دنیا با مواجه شدن با حوادث طبیعی همانند برف اخیر در ایران، به سراغ نیروهای نظامی می‌روند اما مسؤولان کشور با وجود بسیج و سپاه نسبت به استفاده از این ظرفیت‌ها بی‌توجه بودند چراکه نقدپذیر نیستند و حاضر نشدند از دیگران برای رفع کاستی‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/78023*40

 
ارسال نظرات