خبرهای داغ:
رئيس گروه توسعه ورزش همگاني اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري همايش‌هاي كوهپيمايي به مناسبت دهه فجر در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسماعیل زند اظهار کرد: مهمترین ماموریت این گروه ایجاد فضا، امکانات، زیرساخت‌ها و سایر نیازها برای توسعه بیش از پیش ورزش همگانی در نقاط مختلف قم به منظور جذب حداکثری مردم به فعالیت‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: با توجه به ماشینی شدن اکثر فعالیت‌های زندگی روزمره، ورزش کردن و فعالیت بدنی به یکی از نیازهای ضروری و انکارناپذیر اکثر افراد جامعه تبدیل شده، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی یکی از مهمترین عرصه‌های اجتماعی برای ایجاد فضا و فرصت ورزش برای عموم مردم تلاش می‌کند.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: فعالیت‌های این اداره کل در بخش‌‌های همگانی، قهرمانی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و جوانان تقسیم‌بندی شده و در این بین جایگاه ورزش همگانی ویژه است و در طول سال با برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت‌های مختلف سعی در جذب مردم به ورزش داریم.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر و برنامه‌های ویژه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در ورزش قم، ابراز کرد: از آغاز این دهه تعداد سه همایش کوهپیمایی همگانی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در قم برگزار شده است.

زند عنوان کرد: با حضور جمعی از مسوولان ، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بسیج ورزشکاران و استقبال بسیار خوب سایر اقشار مردم سه همایش کوهپیمایی همگانی در بخش‌های مختلف قم  برگزار شد، یکی از این همایش‌های همگانی در کوه برف انبار بخش کهک قم با حضور  نزدیک به 250  علاقمند به ورزش بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر همایش برنامه‌ریزی شده با حضور 135 دوست‌دار ورزش در کوه‌های فوجرد بخش خلجستان به انجام رسید و در همایشی دیگر نزدیک به تعداد 260 نفر در کوه زنبوره بخش سلفچگان به کوهپیمایی پرداختند و روزی به یادماندنی با ورزش داشتند، ضمن اینکه در این همایش‌ها به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها