خبرهای داغ:
مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: در تقریبا سه شهرستان فرمانداری ها با بهانه بی پولی اقامه نماز جماعت ندارند دیگر از بقیه دستگاه های اجرایی شهرستان نباید انتظاری داشت.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۴۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین کمیلی مسئول ستاد اقامه نماز استان صبح امروز در دیدار ائمه جماعات و رابطین امور اقامه نماز دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت:  پیام مقام معظم رهبری به اجلاس بیست و ششم  نماز را همه بارها خوانده و تبیین کرده اید.

وی با اشاره به چند نکته مهم در پیام رهبر انقلاب در سال 96 به اجلاس نماز افزود: "دعوت به نماز دعوت به زیباترین جلوه های زندگی" چندین بار تکرار کردند . رهبری از همه ما تنها نماز خواندن خود ما را دستور ندادند بلکه اهم کار در دعوت دیگران است.

کمیلی ادامه داد: رهبر انقلاب در 25 پیام قبلی به اجلاس نماز دستورات مکرر دادند این پیام اتمام حجت برای همه ما است.

وی با بیان اینکه رهبری به مسئولین مومن در نظام اسلامی دستور دادند امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند گفت: اگر خودمان را مورد خطاب رهبری می دانیم و احساس مسئولین می کنیم دستور ایشان لازم الاجرا است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: بعضی جاها از مسئولین می شنویم که نداریم و گرفتاریم حتی شنیدم در یکی از شهرستان ها نماز شهرداری را تعطیل کردند، سوال کردیم چرا؟ گفتند پول نداریم.

وی اضافه کرد: در تقریبا سه شهرستان فرمانداری ها با همین بهانه اقامه نماز جماعت ندارند دیگر از بقیه دستگاه های اجرایی شهرستان نباید انتظاری داشت.

کمیلی با بیان اینکه پیام رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم افزود: از تمام مدیران مومن و دلسوز خواهش دارم همانطورکه در ارزیابی سال 95 خوب عمل شد و امروز بعد از این جلسه خدمت 39 مدیر لوح تقدیر استاندار را تقدیم می شود.

وی تاکید کرد:  از لحاظ مدیریت استان خوب است اما برای نماز بیشتر از این باید زحمت کشید و اقدام کرد  چون اگر نماز  احیا شود تمام فرایض دین احیا می شود.

وی ادامه داد: از همه شما مدیران خواهش می کنم همین امروز دستور دهید همه دستگاه ها پیام رهبری به اجلاس نماز را در یک بنر یک متری طراحی و در ورودی نمازخانه ادارات نصب شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها