خبرهای داغ:
دکتر مهرام:

بیمارستان بوعلی سینا بالاترین سطح رضایتمندی مردم را داشته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: جایگاه جدید، سنگر تازه ای برای خدمت است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آئین تکریم دکتر امیرمحمد کاظمی فر و معارفه دکتر سیدسعید فرزام روسای سابق و جدید مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا گفت: بیمارستان بوعلی سینا در بین بیمارستان های دانشگاه، بالاترین سطح رضایتمندی مردم را داشته است. دکتر مهرام ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان بوعلی سینا از مدیریت خوب دکتر کاظمی فر تشکر کرد.
رییس دانشگاه همچنین از دکتر فرزام که مسئولیت سنگین ریاست بیمارستان را پذیرفته اند سپاسگزاری کرد.
در این آئین که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا و با حضور رییس دانشگاه، معاونین، روسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی و کارکنان مرکز برگزار شد دکتر کاظمی فر در فضایی عاطفی ضمن قدردانی از همراهی کارکنان بیمارستان بوعلی سینا این مرکز را مجموعه ای خوب و منسجم دانست. دکتر کاظمی فر که اینک به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب شده است در بخش دیگری از بیانات خود گفت : جایگاه جدید، سنگر تازه ای برای خدمت است.
در ادامه دکتر سیدسعید فرزام ضمن سپاس از ریاست دانشگاه به خاطر اعتمادشان اظهار امیدواری کرد بتواند در این جایگاه مفید و موثر باشد.
در پایان لوح سپاس از دکتر کاظمی فر و حکم انتصاب دکتر فرزام توسط رییس دانشگاه اهداء شد. همچنین واحدهای مختلف با اهداء لوح و هدایا از زحمات دکتر کاظمی فر قدردانی کردند.
9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار