خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۴۳۸۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین دکتر آرش خوشنویس زاده، مدیر شبکه بهداشت – درمان شهرستان بویین زهرا روز 13 بهمن 1396 و در دومین روز از دهه مبارکه فجر، در مراسم نماز جمعه این شهر، میز خدمت و دیدار مردمی توسط کارکنان حوزه سلامت به همراه سایر دستگاه های اجرایی برپا شد و به صورت موردی، به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی شد.
حسن کاظمی رودباری، رییس مرکز بهداشت شهرستان بویین زهرا نیز در این برنامه به همراه جمعی از کارکنان شبکه و بیمارستان امیرالمونین(ع) در میز خدمت حضور داشت، هدف از این اقدام را تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی سریع به درخواست های آنان عنوان کرد.
قدردانی فرماندار از تلاشگران دستگاه های اجرایی
دکتر علی رحمانی، فرماندار شهرستان بویین زهرا نیز قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران دستگاه های دولتی به خاطر برپایی میز خدمت، به تشریح برنامه ها و ارائه گزارش عملکرد دولت در شهرستان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران پرداخت.
میز خدمت، یادآور شور انقلابی
حجت الاسلام والمسلمین زرینه، امام جمعه بویین زهرا هم در خطبه های نماز جمعه ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداری و کلیه اداراتی که در این خصوص اقدام کرده اند، گفت: این گونه اقدامات جهادی و انقلابی، دوران پُر شور و حماسی انقلاب و دفاع مقدس را تداعی کرده و باعث دلگرمی مردم و ارتباط نزدیک مردم و مسؤولان می شود.
در برنامه مذکور، مراجعه کنندگان به میز خدمت حوزه سلامت ضمن اینکه مشکلات خود را مطرح و پاسخ دریافت کردند؛ برای نزدیک به 100 تن توسط تیم بسیج جامعه پزشکی، کنترل فشار خون، دیابت، آموزش، مشاوره بهداشتی و معاینه رایگان انجام شد.
9001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها