خبرهای داغ:
نگاهی به گفتمان لیبرال ها:

چپاول برای اغنیا، بدنامی برای مستضعفان

پس از پیروزی انقلاب اسلامی گرسنگان و پابرهنگان در همه بحران‌ها با خویشتنداری و جانفشانی به دفاع از انقلاب پرداخته و جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده اند تا آرمان‌های امام مستضعفان به عنوان نجات بخش جامعه زنده بماند.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۸۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
خبرگزاری بسیج در قزوین، سید حسن خمینی اظهاراتی بیان کرد که انسان گرسنه اخلاق نمی‌شناسد و حتی دزدی برای او تجویز می‌شود. از آنجا که نقد پذیری شعار همیشگی طیف خاص بوده لذا چند انتقاد و کنایه را به سخنان سید حسن وارد دانسته و در این یادداشت به آن می‌پردازیم.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی گرسنگان و پابرهنگان در همه بحران‌ها با خویشتنداری و جانفشانی به دفاع از انقلاب پرداخته و جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده اند تا آرمان‌های امام مستضعفان به عنوان نجات بخش جامعه زنده بماند.
در جمهوری اسلامی دزدی و چپاول توسط شکم سیر‌های گرسنه با طرفداری مرفهین بی درد اتفاق افتاده که برای فقرا جامعه استخوان در گلو و خار در چشم بوده اند و اطرافیان هر حاکمی غارتگر و چپاول گرند که در نهج البلاغه امام علی به خوبی بدان اشاره کرده است.
اگر کسی ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان چپاول می‌کند و از کشور خارج می‌شود انسان فقیر و گرسنه نیست بلکه شکم سیر‌هایی هستند که در لباس دوست وارد شده اند تا انقلاب خمینی را ناک اوت کنند و این طیف به خوبی می‌دانند امام بدون امت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و عدالتش غریب می‌ماند و امت بدون امام هم طعمه شیطان خواهد بود.
کسی که اختلاس می‌کند و به خاطر مسائل کلان مالی و نزدیکی با شخصیت‌های دولتی و مقامات به راحتی و دور از پریشانی زندگی می‌کنند قطعا انسان شکم گرسنه و فقیر نیست! همه نگرانیم که کسی آفتابه دزد نشود و یا مراقبیم آفتابه دزد فرار نکند، اما شتر دزد و چپاولگران قافله را رها کردیم تا در دنیای امروز به ریش همه بخندند.
اگر فقیری دزدی می‌کند شرایط اضطرار پیش آمده تا بتواند زنده بماند، اما مدیری که هزاران میلیارد تومان چپاول می‌کند چه دلیلی جز خیانت دارد؟!  ذکر خاطره‌ای از یک شهید شاید سید حسن را از شعار‌های روشنفکری دور کند. در قزوین شهیدی از رادمردان دوران دفاع مقدس هنگامیکه احساس خطر می‌کند و کشور را نیازمند رشادت و ایثار می‌بیند برای رفتن به جبهه یک مرغ خانگی را می‌فروشد تا کرایه ماشین داشته باشدو به محل اعزام برود. پس از اینکه به مرخصی می‌آید برای بار دوم چند کیلومتر پیاده می‌رود به محل اعزام و به جبهه می‌رود که جز شهدا بودند.
کدام انسان شکم سیر سراغ دارید که این چنین رشادت و از خود گذشتگی کند؟ پشت سر امام مستضعفان و رهبری همان انسان‌های پا برهنه بودند و انبیا و اولیا آمدند تا این فقرا و مستضعفان را ساماندهی کنند.
1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها