خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج ابوذر تهران بزرگ برنامه های دهه فجر این ناحیه را تشریح کرد:
فرمانده ناحیه ابوذر سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های اقتصادی ناحیه ابوذر، گفت: عمده برنامه ما در این حوزه به برطرف کردن برخی نیاز‌های اساسی افراد کم بضاعت است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۹۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار جمال مغروری  فرمانده ناحیه مقاومت ابوذر تهران بزرگ در ضمن اعلام برنامه های این ناحیه در دهه مبارک فجر به تبیین اهداف آنها پرداخت و گفت: تقارن زیبای دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، فرصت بی بدیلی است تا بتوانیم برنامه های خود را در حوزه‌های اجتماعی، بصیرت افزایی، اقتصادی، فرهنگی ، ورزشی و علمی هر آنچه بهتر عملیاتی کنیم.
برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی در طول دهه مبارک فجر

وی مهم ترین بخش برنامه های امسال ناحیه ابوذر را " برنامه های فرهنگی" برشمرد و افزود: آذین بندی مساجد و پایگاه ها با مشارک جوانان بومی و بسیجیان پایگاه ها، اجرای جُنگ انقلاب، و همچنین نمایش مردمی فیلم های جشنواره عمار از مهم ترین برنامه های ماست. همچنین سعی داریم با بهره گیری از سخنرانان و اساتید مطرح کشوری برای جوانان و احاد مردم منطقه 19 درمساجد و پایگاه برنامه های بصیرتی در حوزه های مختلف فرهنگی داشته باشیم.

سرهنگ مغروری با اشاره به برنامه‌های اقتصادی ناحیه ابوذر اظهار کرد: عمده برنامه ما در این حوزه به برطرف کردن برخی نیاز‌های اساسی افراد کم بضاعت است، اقداماتی که در قالب توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمندی که توسط پایگاه های بسیج شناسایی شده‌اند صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت ابوذر سپاه تهران بزرگ به فعالیت زیبای بسیجیان این ناحیه برای فراهم کردن جهیزیه تازه عروسان اشاره کرد و گفت:  تامین لوازم خانگی برای زوج‌های جوان و کم بضاعت منطقه نیز یکی از برنامه‌های دیگر ناحیه ابوذر است.

وی در ادامه از افتتاح سه پایگاه مقاومت که با کمک خیرین مورد بازسازی قرار گرفته‌اند خبرداد . افزود: دراین دهه با توجه به اهمیت تکریم مقام شامخ شهیدان شاهد و ایثارگران انقلاب اسلامی در قالب گروه های متعدد دیدار با خانواده معظم شاهد وایثارگرمنطقه سی درتکریم و تعظیم این عزیزان داریم .
مغروری با بیان اینکه بسیجیان منطقه در مسابقات علمی رتبه های علمی بالایی را به دست آورده اند،از وجود سه پایگاه برتر علمی در ناحیه خبرداد و افزود: برگزاری مسابقات علمی در پایگاه ها، جشنواره خلاقیت و ابتکار و مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی هم یکی دیگر ناحیه ابوذر درایام دهه فجر است .
 
فرمانده ناحیه ابوذر سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران  با اشاره به برنامه های شاخص روز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در روز 22 بهمن و راهپیمایی نیز برنامه‌‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی را برای مردم اجرا می‌ شود که در روز راهپیمایی غرفه‌های ناحیه ابوذر در میدان انقلاب و با محوریت برنامه‌های علمی و اقتصاد مقاومتی فعال خواهد بود.

وی در پایان به اهمیت توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود:   توسعه زیرساخت های وزرشی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه های بسیج، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف فوتسال، کشتی، تیراندازی و پینگ پنگ یکی دیگراز برنامه های این دهه در ناحیه ابوذر است .

ارسال نظرات