نریمانی گفت: نقش بسیج، روشنگری و تبیین موضوعات مختلف کشور خصوصا اقتصاد است که رهبری امسال را به این نام به مردم معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱

نریمانی عضو فعال بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره تاثیر گذاری بسیج در گره گشایی اقتصادی کشور اظهار داشت: برای پرداختن به نقش بسیج در اقتصاد باید ابتدا یک تعریفی از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم. اقتصاد مقاومتی برای کشور ایران یعنی ایران اول باید روند رو به رشد و بعد هم آسیب پذیری کمی داشته باشد. چراکه دشمنی کشور‌های دیگر با ایران و تحریم و مسائلی از این قبیل از جمله مواردی است که تکلیف اقتصاد کشور را روشن می‌کند.

وی افزود: بسیج نقش بی بدیل و ماندگاری در این جنگ، تحریم‌ها و در کل اقتصاد دارد. جنگی که ایران با دشمنان خود دارد همیشگی است فقط چهره اش عوض می‌شود حال که جنگ در حوزه اقتصادی کشور است. نقش بسیج، روشنگری و تبیین موضوعات مختلف کشور خصوصا اقتصاد است که رهبری امسال را به این نام به مردم معرف کرد.

نریمانی تصریح کرد: بسیج باید چالش‌های اقتصاد مقاوتی را پیدا کند. از جمله چالش‌هایی که می‌نوان برای آن بیان کرد، می‌توان تغییر باور مدیران، تغییر سبک زندگی، تبدیل سیاست‌های اقتصاد مقاوتی به اجرا و عملیاتی آن را نام برد. در آخر هم باید به این موضوع اشاره کرد که بسیج و دولت در موضوع بهبود اقتصاد کشور، همکاری و تعامل خود را حفظ کنند و دولت برای رسیدن به این مهم باید بسیج را حمایت کند.
ارسال نظرات