خبرهای داغ:
نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) درمحل سالن جلسات این حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی امیری نژاد مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا انقلاب اسلامی را جوشش حقیقی معنوی با ماهیتی اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نه ماهیت دموکراتیک و پارلمانی داشت و نه یک انقلاب سوسیالیستی بود که در قالب مبارزات مسلحانه سازماندهی شده باشد بلکه یک انقلاب الهی بود که با تکیه بر نیروی مردمی و معنویت و آموزه های دینی بوجود آمده است.
وی ادامه داد: اسلامی بودن، داشتن جاذبه، آمادگی پذیرش داوطلبانه از سوی مسلمانان جهان، استکبارستیزی، نفوذ در دلهای مستضعفین و ...از ویژگیهای انقلاب اسلامی است.
امیری نژاد با بیان اینکه از تفاوت های برجسته انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان عنصر معنویت است افزود: معنویت الهی نهفته در ذات انقلاب اسلامی، از مهمترین دلایل پیشرفت آن بوده است که این معنویت در متن جامعه نمود می یابد.
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا انقلاب اسلامی را فراتر از یک مبارزه دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ماهیتی ضد استکباری و ضد استبدادی دارد و اینکه آمریکا دائم از گزینه نظامی دم می زند باید بداند که فرهنگ مقاومت و شهادت نیز گزینه روی میز فرزندان روح ا... است.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها