خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا:

انقلاب اسلامی بی بدیل ترین انقلاب تاریخ است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: جمهوری اسلامی امروز نقش محوری در معادلات عالم دارد و این فقط به برکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام نجات وزیرخانلو در همایش جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بی بدیل ترین انقلاب تاریخ است گفت: انقلاب اسلامی نظام 2500 ساله شاهنشاهی را که ریشه عمیقی در ایران دوانیده بود ریشه کن کرد و آن را به زباله دان تاریخ سپرد.
وی دستاورد های انقلاب اسلامی ایران را بسیار با عظمت توصیف کرد و افزود: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال ایران اسلامی است که به برکت وجود همین استقلال، کشور در زمینه های علمی، اقتصادی و ... به پیشرفت های شایانی دست یافته است.
وزیرخانلو با اشاره به نقش مهم ولی فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی های پس از آن خاطر نشان کرد: ولی فقیه به عوان مهم ترین رکن انقلاب اسلامی، نقش بسزایی را در تمام صحنه های انقلاب اسلامی داشته است و هر روز این نقش ابعاد وسیع تری را به خود می گیرد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران را در سایه وحدت و همدلی دانست و ابراز داشت: وحدت و همدلی حول محور ولی فقیه صدور انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت.
وی در پایان اظهار داشت: نقش محوری جمهوری اسلامی ایران امروز در معادلات عالم غیر قابل انکار است و هر مسئله مهمی که در جهان اتفاق می افتد بدون حضور ایران غیر قابل حل است.
2001/پ20/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها