با اتمام آیین تکریم و معارفه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۱۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکز استان در حسینیه زغال‌چال ساری برگزار و حافظ نجفی به‌عنوان فرمانده جدید این حوزه که شامل 32 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی می‌شود، معرفی شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی برای ملت جمهوری اسلامی برکات بسیاری داشت که امام راحل به پشتوانه مردم این انقلاب را پایه‌گذاری کرده است.

عبدالله جعفرزاده با بیان اینکه امام راحل محو در اراده الهی بود و بدون اراده الهی این انقلاب شکل نمی‌گرفت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حمله نظامی شکل نگرفت بلکه اراده قوی ملت خواست که این انقلاب تشکیل شود.


وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون بیکار ننشسته است و همیشه برای کشور برنامه دارد، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی از کوچکترین فرصت استفاده می‌کند تا به کشور و نظام صدمه وارد کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری بیان کرد: ملت ایران اسلامی نشان دادند که پای انقلاب ایستاده هستند و هر زمانی احساس کردند که باید در صحنه حضور داشته باشد در صحنه‌های مختلف کشور حضور داشتند و دشمنان را ناامید کردند.

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تودیع حمزه‌ای و معارفه نجفی به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ثارالله ساری، تصریح کرد: فعالیت در حوزه مقاومت بسیج عشق می‌خواهد تا به این جوانان و نظام خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سپاه جوانگرایی و استفاده از جوانان متعهد و انقلابی در بدنه نظام و مسؤولیت‌ها است، گفت: باید از ظرفیت جوانان باانگیزه و متعهد در اداره ارکان مختلف کشور و حوزه‌های بسیج استفاده کرد.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ثارالله ساری نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیران و فرماندهان امری طبیعی است و هر آمدنی، رفتنی دارد، گفت: از اینکه مسؤولیت سنگین فرماندهی حوزه را به بنده دادند خوشحال نیستم بلکه زمانی خوشحال می‌شوم که عملکرد مثبتی برجای بگذارم، به مردم خدمت کنم و در روز تودیع نزد بسیجیان سربلند باشم.

حافظ نجفی با بیان اینکه خود را مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا می‌دانم، اظهار کرد: نباید کاری کنیم فردای قیامت نزد شهدا و خانواده شهدا شرمنده شویم بلکه با عملکرد مناسب و خدمت به مردم باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی بیان کرد: جوان‌گرایی و استفاده از جوانان متعهد و انقلابی یکی از برنامه‌هایی به‌شمار می‌رود که در حوزه مقاومت بسیج ثارالله ساری اجرایی خواهد شد.

پس از پایان آیین تکریم و معارفه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری و فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ثارالله با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها