خبرهای داغ:
معاون حوزه علمیه کشور گفت: امام راحل با شعار حاکمیت دینی به میدان آمد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۵۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت‌الاسلام‌ سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در ویزه برنامه دهه فجر که در مسجد امام حسن مجتبی(ع)مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما در زمانی رخ داد که انواع فسادها و سلطه گری بیگانگان بر کشور حاکم بود ولی بزرگ مردی آمد و در مقابل این سلطه گری ایستاد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شعار حاکمیت دینی به میدان آمد، افزود: امام فرمودند تنها دین زنده است و  دین می ماند بنابراین ما حکومتی بر پایه دین تشکیل می دهیم و قوانین کشور را نیز از احکام دینی قرار خواهیم داد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: دشمن فکر می کرد امام نمی تواند کاری کند اما دیدند که ایشان با قدرت وارد صحنه شدند و از این میدان پیروز بیرون آمدند.

حسینی کوهساری ادامه داد: وقتی دشمن دید نتوانستند جلوی امام خمینی(ره) را بگیرند و انقلاب پیروز شد، توطئه ها برای از بین بردن انقلاب شروع شد و جنگ داخلی و خارجی را علیه ایران اسلامی راه انداختند اما باز هم نتوانستند به هدف خود برسند.

وی اضافه کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) دشمن فکر می کرد انقلاب دیگر شکست می خورد اما مشاهده کردند که رهبری حکیم از شاگردان امام خمینی(ره) به میدان آمد و هدایت انقلاب را در دست گرفت و اجازه نداد توطئه های دشمنان عملی شود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: برخلاف تصور دشمنان،  انقلاب اسلامی ایران نه تنها از بین نرفت بلکه در بین سایر کشورهای منطقه نیز گسترش پیدا کرد و همه انقلاب ما را شناختند و از ما الگو گرفتند.

حسینی کوهساری تصریح کرد: این ها همه بخاطر این است که انقلاب ما بر مبنای دین و اسلام پایه گذاری شده و این دین است که ما را به سر منزل مقصود می رساند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه پیشرفت های علمی بسیار چشمگیر بوده است ولی در برخی از بخش های علمی دانشجویان باید تلاش بیشتری کنند تا در همه زمینه ها به پیشرفت برسیم.        

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور از همه مسئولان وظیفه شناس که این انقلاب را به راه راست هدایت می کنند تشکر کرد و افزود: مسئولانی هم هستند که نه تنها نقد پذیر نیستند بلکه کاری هم برای این انقلاب انجام نمی دهند تا باعث پیشرفت این کشور شود.

حسینی کوهساری ادامه داد: همه مسئولان باید تمام تلاش خود را بکنند که جلوی این همه حقوق های نجومی را بگیرند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

این مسئول حوزه علمیه کشور بیان کرد: هر چقدر ما در راستای اهداف اسلام، اهل بیت(ع)، انقلاب، اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گام برداریم، موفق تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی ماندن مهمتر از انقلاب کردن است، افزود: این انقلاب بود که به ما عزت داد و کسی که انقلابی باشد یعنی اسلام و دین خود را حفظ کرده است. ما باید کاری کنیم که تلاش هایی که بابت این انقلاب صورت گرفته پایمال نشود و شرمنده خون شهیدان نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها