خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان گفت: تا قبل از انقلاب همه کشورهای استعمارگر با ایران رابطه داشته و نفت ایران را به غارت می بردند ولی بعد از انقلاب چون منافعشان در خطر افتاد رهبری را تبعید و مردم را ترور می کردند.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام صادقی در مراسم روشنگری دهه فجر در پایگاه مسجد محور خورهشت بیان کرد: انقلاب اسلامی در دریای مواج دنیای امروز با رهبری امام گونه مقام عظمای ولایت هدایت میشود که انشا الله خداوند سایه ایشان را بر سر ما مستدام بدارد، و اینجا سوالی پیش می اید که چرا انقلاب اسلامی این همه دشمن دارد ؟من جوا ب این سوال رابر می گردانم به تاریخ پیامبر گرامی اسلام (ص) .
وی ادامه داد: پیامبراسلام در 40 سالگی مبعوث شدند و قبل از آن ایشان را به نام محمد امین می شناختند دشمنی کفار با پیامبر بعد از بعثت و اظهار اسلام ایشان بوده است که منافع دنیایی مشرکین را برهم زد و نگذاشت گروه خاصی سر اکثر مردم را کلاه بگذارند.
حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: همین دشمنی را در انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) شاهد و ناظر هستیم ، تا قبل از انقلاب همه کشورهای استعمارگر با ایران رابطه داشته و نفت ایران را به غارت می بردند ولی بعد از انقلاب چون منافعشان در خطر افتاد رهبری را تبعید و مردم را ترور می کردند
این مسئول در خاتمه تصریح کرد: امروزه شبهات زیادی را علیه اسلام و ولایت ایجاد می کنند، چرا؟ برای اینکه ذهن مردم نسبت به ولایت فقیه سست گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) در این اغتشاشان شاهد هستید که هدف مشکل اقتصادی نبوده بلکه براندازی نظام می باشد ، چرا به حوزه علمیه و سازمان تبلیغات هجوم بردند؟ مگر آنها کار اقتصادی انجام می دادند؟ بدیهی است که دشمن به دنبال هدف قرار دادن هر نقطه ای است که دین را در آنجا بیشتر احساس می کند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها