طرح اقتصاد مقاومتی پرورش وتکثیر گلهای زینتی وآپارتمانی همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در ارطه قائم شهر افتتاح وبه بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه  مقاومت بسیج قائم شهر این واحد پرورش گل و گیاه در ارطه با همت آقای آراسته وبا دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی به مبلغ ده میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آراسته مدیر این واحد تولیدی در ادامه گفت : در ابتدا این واحد در فضایی به وسعت 30متر از سال92 وبا هزینه ابتدایی8میلیون تومان آغاز به کار کرد که مقدمات آن گذراندن دوره های آموزشی در کلاسهای فنی و حرفه ای وتامین هزینه ابتدایی آن بود که الحمدولله توانستم شروع کنم وتا به الان ضمن تکثیر وتوسعه این واحد تولیدی 10 هزار گلدان از نوع گلهای زیینتی وآپارتمانی که غالبا کاکتوس می باشد وافزایش فضای تولید از 30متر به 100متر توانستم در این کار پیشرفت داشته باشم.

وی افزود : ارزش مالی این گلها به مبلغ100میلون تومان می باشد که در کنار آن به پرورش700 نوع گل دیگر می پردازمکه به روشهای بذری،قلمه وپیوندی تولید وتکثیر می شوند

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشخصه این گلها دارا بودن تیغ بوده وخاصیت منحصر به فرد مدل پهن برگ و تیغ دارآن باعث جذب امواج الکترونیکی در محیط زندگی انسان وجلوگیری از وارد نمودن صدمه به انسان می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها