فرمانده سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی این شهرستان، گفت: دشمن در برجام های بعدی به دنبال حذف توان موشکی و قدرت دفاعی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: امروز دشمنان آگاه و با تجربه و دوستان جاهل، نادان و بی دغدغه در یک مسیر قرار گرفته اند و می خواهند رژیم فاسد پهلوی را تطهیر کنند و آن را جامعه آرمانی برای نسل جوان معرفی کنند .
وی با اشاره به دشمنی مداوم مستکبران جهان با نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این دشمنی‌ها زمانی تمام می‌شود که یا ما دست از روحیه ضداستکباری خود برداریم و یا اینکه آمریکا نابود شود و باید توجه کرد که امروز جنگ ما با آن ها جنگ فرهنگی و اقتصادی است چراکه آن ها از جنگ نظامی هیچ نتیجه‌ای نگرفته و امیدی به آن ندارند.
سامی عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند روحیه انقلابی ما را کمرنگ کنند و به همین منظور هم دنبال تغییر سبک زندگی ما و نفوذ فرهنگ غربی در کشور هستند تا در نهایت با غرب ارتباط بگیریم و آن ها بتوانند اهداف شوم خود را به راحتی پیاده کنند، از این رو باید بیشتر از هر زمان بیدار باشیم و روحیه انقلابی و ضداستکباری خود را تقویت کنیم.
وی خطاب به مسئولان اظهارداشت: مسئولان باید به گوش باشند دستورات و فرامین رهبری را مو به مو اجرا کنند تانارضایتی و دغدغه مردم برطرف شود.
سامی  به مشکلات معیشتی و بیکاری مردم اشاره و بیان کرد:  اگر مسئولان گوش شنوا داشتند برای چه مشکلات  معیشتی مردم حل نمی شود، چرا پس از 6 ماه هنوز کارگر حقوق خود را دریافت نکرده است
وی تصریح کرد: اولویت اول تهدیدات آمریکایی‌ها علیه کشور ما جنگ اقتصادی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب(مد‌ظله‌العالی) جنگ اقتصادی صحنه اصلی جنگ است.
سامی ادامه داد: دشمن به دنبال تشدید تحریم ها از بیرون و فشار اقتصادی و معیشتی مردم از درون نظام است  تا بتواند برجام دو و سه را برای مسئولان  و ملت ایران تحمیل کند .
وی خاطرنشان کرد:  دشمن در برجام 2 و سه  به دنبال حذف توان موشکی ایران است می خواهد یکی قدرت های  بازدارندگی کشورمان را از مابگیرد ولی دیگر کورخوانده ملت و مسئولان  ما بیدار است .
سامی  خاطرنشان کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای رسیدن به این جایگاه چند صدهزار شهید تقدیم کرده‌ایم، بنابراین آن را به راحتی از دست نمی‌دهیم، مردم ما همواره آماده دفاع از این نظام و انقلاب هستند.
فرمانده سپاه مراغه تاکید کرد: اگر تا به امروز دشمن  نتوانسته اقدامی انجام دهد در سایه ولایت و رهبری و پشتیبانی مردم و پیشرفتهای علمی و دفاعی کشور است .
سامی یادآوری کرد: وظیفه امروز ما تبیین عملکرد انقلاب اسلامی است، مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این همه پیشرفت های علمی و در همه زمینه ها با رژیم گذشته طاغوت است تا نسل جوان ونوجوان ما آگاه باشند.
 وی خطاب  به بسیجیان و فعالان فضای مجازی گفت: نباید صبر کنیم تا واقعه عاشورا دوباره تکرار شود جواب دشمن را باید به موقع و در زمان خودش جواب داد.
سامی افزود: هدف نهایی  انقلاب اسلامی تشکیل حکومت جهانی اسلام است اگر ما ها به موقع و درست عمل کنیم به اهداف اصلی انقلاب اسلامی نزدیکتر می شویم.
فرمانده سپاه مراغه به راهپیمایی 22 بهمن هم اشاره کرد و گفت که انشاء الله ملت بزرگ ایران اسلامی  امسال هم با حضور گسترده و  با شکوه و انقلابی خود مشت محکمی بر زورگویان و استکبار جهانی  خواهد زد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق می زنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها