خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهدا عامل ماندگاری انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در یادواره شهدای طارون، شهدا را عامل ماندگاری انقلاب معرفی کرد و گفت: مقام شهادت؛ بالاترین مقام هاست.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهدا را عاملان اصلی ماندگاری انقلاب دانست و اظهارداشت: خون جوانان، نهال انقلاب را آبیاری کرد، آن ها از جان و آبروی خود گذشتند تا اسلام و انقلاب از دست دشمنان داخلی و خارجی در امان باشد.

   وی افزود: اکنون شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند و ما در مقابل خون پاک آن ها مدیون و مسئولیم و اگر می خواهیم آن ها از ما راضی باشند، باید حافظ اسلام و انقلاب اسلامی و خادم مردم باشیم.

   حجت الاسلام امیرنژاد بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی به مثابه درختی تناور است که به هوایی پاک، آبی سالم و نگهبانی دلسوز نیازمند است و مردم و جوانان در صحنه، حافظ و نگهبانان اصلی این انقلاب و پشتیبانان ولایتند.

    وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گله مندی مردم از بی عدالتی ها و بیکاری مردم را متذکر شد و افزود: مسئولین باید با گره گشایی از کار مردم، در عمل نشان دهند که به آرمان های امام(ره) و انقلاب پایبندند.

شهدا عامل ماندگاری انقلاب است

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان و با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد روستای طارون میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها