مهدوی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

اعزام ۱۲ گروه جهادی به ۱۲ روستا در دهه فجر توسط بسیج دانشجویی یاسوج

مسوول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اهم اقدامات ما اعزام 12گروه جهادی به نیت این ایام به 12 روستا برای انجام خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و.. است.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

شهرام مهدوی مسوول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات اجرایی بسیج دانشجویی این استان در این ایام بیان کرد: در این ایام طرح مباحث انقلاب را در قالب کرسی‎های آزاداندیشی در دستور کار خود قرار دادیم که با محوریت کارآمدی، آسیب‎ها، تهدیدها و چشم اندازهای انقلاب است.

مسوول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری نشست‎های دانشجویی توسط سخنرانان زبده و طرح پرسش و پاسخ، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب و دیدار با مسئولین از دیگر برنامه‎های ما در ایام است ضمن اینکه اعزام 12گروه جهادی به نیت این ایام به 12 روستا برای انجام خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و.. درحال انجام است.

مهدوی در خاتمه یادآورشد: انقلاب اسلامی ما علی‎رغم همه کارشکنی‎های داخل و خارج که نظام سلطه آن را مدیریت می‎کند، به چهل سالگی خود رسیده است و معاندین و مخالفین و براندازان انقلاب نیز به اوج انتحار و استیصال خود رسیده‎اند.

ارسال نظرات