کارشناس مسائل سیاسی در میبد:

انحراف انقلاب اسلامی ایران در ارتباط با انحراف زن مسلمان از مسیر عفت و پاکدامنی است

کارشناس مسائل سیاسی انحراف انقلاب اسلامی از راه خودش، را در ارتباط مستقیم با انحراف زن مسلمان از مسیر عفت و پاکدامنی که مورد خواسته و هدف دشمنان نظام است، عنوان نمود.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، دکتر احمد زاراع در نشست سیاسی و بصیرتی که در امازاده پیر چراغ بیده با حضور و همت حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد برگزار شد؛ افزود: چنانچه مقام معظم رهبری، فرموده اند، تا بیست سال دیگر اثری از اسرائیل نیست، به تبع آن آمریکا و دیگر دشمنان نظام هم نخواهند بود و انقلاب ما به یقین در حال فراگیر شدن است.

وی بیان داشت: بانوان با تربیت و پرورش صحیح فرزندان و افزایش بصیرت و آگاهی خود در زمینه‌های مختلف و حفظ حجاب و توجه به پاکدامنی می‌توانند در پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهمی را ایفا نمایند.

زارع عنوان نمود: دشمنان نظام با هدف قرار دادن بانوان و کانون خانواده که زیربنای جامعه اسلامی است، قصد مقابله با انقلاب اسلامی ایران و نابودی آن را دارند، چون از راه‌های مختلف نتوانسته اند از حضور مردم در صحنه جلوگیری کرده و انفلاب را از پای درآورند.

این کارشناس امور سیاسی در ادامه با توجه به بزرگ بودن انقلاب اسلامی، وجود اشکلات را هم به دنبال آن یاد آور شد که می‌توان با امر به معروف و نهی از منکر و با مراجعه به دستگاه‌های ذی ربط وجود اشکالات را یادآور شد و در حل معضلات کوشید.

وی عنوان نمود: بی اعتنایی نسبت به عقب رفتن روسری بانوان که گفته می‌شود، این چیزی نیست، به مرور می‌تواند بی حجابی در جامعه کسترش شود و لازم است در عین اجتباب از برخورد سختگیرانه، کمی هم حساس بود.

زارع همچنین بر توجه زنان نسبت به انجام کار‌های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید نمود.
ارسال نظرات