فرمانده گردان یازدهم امام حسین (ع) اشکذر:

یکی از رموز پیروزی ملت ما پشتوانه ولایت فقیه بودن است

فرمانده گردان یازدهم امام حسین(ع) گفت: دهه فجر، انفجار نوری بود که ابتدا قلوب مردم ایران را و سپس قلوب ملت های دنیا را روشن کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ شریف بیگی درجمع بسیجیان با بیان اینکه ما هرچه داریم از دهه مبارک فجر و ایام الله است، ادامه داد با بیان آنکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد اتفاقات عظیمی در دنیا بیفتد، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا متوجه عظمت این انقلاب شده اند اما برخی کشورها هنوز متوجه این فرهنگ ارزشی نشده اند.

وی یادآور شد: حفظ حجاب، ایستادگی و مقاومت و حضور در صحنه ای که شما بسیجیان همواره داشته اید، باعث ناامیدی دشمنان شده و دشمن به این نتیجه رسیده که نمی تواند با گفتمان امام و رهبری مقابله کند.

شریف بیگی ادامه داد: مردم سالاری آمریکا یعنی دفاع از اسرائیل به عنوان رژیم آدم کش. آمریکا برای بشریت شعور و فهم قائل نیست و فقط به منافع نامشروع خود فکرمیکند و دست به هر جنایتی می زند.

وی گفت: دشمن به دنبال تحریف گفتمان امام و رهبری است با ظاهری زیبا و باطنی پوسیده می خواهند اسم انقلاب باشد اما در باطن نام ونشانی رسمی از انقلاب باقی نماند.

شریف بیگی در پایان گفت: فقط رهبری یک تنه با پشتوانه این ملت در مقابل استکبار ایستاده است و باید مقاومت و ایستادگی نمود، یکی از رموز پیروزی ملت ما است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار