به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه گناباد؛

مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدای مدافع حرم در گناباد در حال برگزاری است

مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدای مدافع حرم، با شرکت ۳۵ تیم به مناسبت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه گناباد در سالن نهم دی ناحیه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۴۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
مرتضی زارع، سرپرست فنی این مسابقات در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: این مسابقات از اول بهمن ماه با حضور تعداد ۳۵ تیم در چهار رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان قرعه کشی شد که تیم‌های نونهالان در دو گروه جوانان و نوجوانان در یک گروه و بزرگسالان در ۳ گروه به رقابت پرداخته‌اند.

وی افزود: بازی‌ها از چهارم بهمن‌ماه ۹۶ شروع و تا روز جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پایان خواهد رسید که در عصر ۲۲ بهمن فینال این مسابقات در ۴ رده سنی به کار خود پایان خواهد داد.

زارع با عنوان اینکه اکثر بازیکنان و تیم‌های شرکت کننده بومی هستند سطح فنی مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و عنوان کرد: اکثر کارشناسان، سرپرستان و مربیان فوتسال شهرستان از سطح این مسابقات ابراز رضایت کرده‌اند و فقط در رده نوجوانان و بزرگسالان ۲ تیم از شهرستان بجستان و در رده بزرگسالان یک تیم از شهر جنگل حضور دارند.

وی گفت: ۵۲۰ نفر بازیکن، مربی، سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی در این مسابقات حضور دارند و مشغول به فعالیت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار