رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

انقلاب اسلامی مدیون شهدا است/ضرورت ترویج انقلابی گری دربین جوانان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون شهدا است، گفت: بهترین پاسداشت شهیدان انقلاب اسلامی تداوم راه آن‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۸۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری صبح دوشنبه در نشستی با اعضای ستاد دهه فجر میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر ضمن بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که آغازگر آن‌ها گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ سه هزار شهید استان باشد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی مدیون زحمات این عزیزان و خون پاکشان است.

وی افزود: ادای احترام به مقام شامخ سه هزار شهید استان سمنان نشان می‌دهد که مردم ما قدردان برکتی هستند که از خون شهدا نصیب ما شد لیکن امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسمی که برای شهدا در دهه فجر برگزار شد، خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو بود.

مردم محور برنامه های دهه فجر هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بابیان اینکه ستاد دهه فجر استان، طبق ظرفیت‌های هر شهرستان برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر برنامه‌ریزی کرده است، تأکید کرد: این برنامه‌ها بعضاً توسط سپاه ناحیه و کمیته‌های دهه فجر رصد و پیشنهاد می‌شود و نشست‌هایی موردبررسی قرار می‌گیرند که خوشبختانه در میامی نیز برنامه‌های بسیار خوبی را در سطح دهه فجر تدوین کرده و استقبال مردمی نیز در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر است.

قندهاری همچنین مردمی بودن را محور برنامه‌های دهه فجر دانست و تأکید کرد: انقلاب متعلق به مردم است و جشن‌های سالگرد پیروزی آن نیز می‌بایست با حضور پرشور مردم همراه می‌شد که دراین‌باره تمهیدات لازم در ستاد دهه فجر استان اندیشیده شد و امسال خوشبختانه شاهد هستیم که کارها به نحو احسن پیش رفته و خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم نیز از مراسم دهه فجر هستیم.

وی همچنین با اشاره به‌ضرورت ترویج انقلابی گری در بین جوانان، تأکید کرد: انتظار ما از نهادهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و … این بود که در پیشنهاد برنامه‌های دهه فجر به ترویج فرهنگ انقلابی گری در بین جوانان نیز عنایت ویژه ای داشته باشند که خوشبختانه این امر محقق شد.

مردم استان سمنان با فرهنگ شهادت و انقلابی گری بیگانه نیستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین تاکید کرد: مردم این استان با تقدیم سه هزار شهید نشان داده اند که با فرهنگ شهادت و انقلابی گری بیگانه نیستند لیکن امسال نیز مانند سنوات گذشته قطعاً حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت چرا که این حضور قطعاً در ناامیدی دشمنان نقشی موثر دارد.

قندهاری از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم راهپیمایی دهه فجر نیز خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه شرایط برای حضوری پرشور و مردمی مهیا است و امیدواریم بار دیگر شاهد رقم خوردن حماسه ای مردمی در روز ۲۲ بهمن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار