دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران گفت: صحنه‌گردان فتنه اخیر منافقین و سلطنت‌طلبان بودند.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۴۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر که پیش از ظهر امروز در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار داشت: شناخت زوایای وجودی حضرت فاطمه(س) کار بسیار سختی است و بارزترین شاخصه ایشان دفاع از ولایت و امامت است که در این راه به شهادت رسیدند.

صحنه‌گردان فتنه اخیر منافقین و  سلطنت‌طلبان بودند

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران  با بیان اینکه 22 بهمن ماه در تاریخ ایران یک روز بی‌نظیر است، افزود: امام خمینی(ره) استاد اخلاق و انسانی مبارز و انقلابی و فقیهی دانشمند بودند. حرکت انقلابی امام خمینی(ره) از دهه 40 آغاز شده بود. امام(ره) عامل اصلی و هدایت‌کننده شاه در کشور را آمریکا می‌دانست و‌نظر ایشان این بود که شاه دست‌نشانده و مجری اوامر آمریکاست و به‌همین خاطر ایشان حامی شاه را از ابتدا هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه حتی اربابان شاه هم به وی رحم نکردند، بیان کرد: شاه در مورد عدم پذیرش خود برای درمان در آمریکا به کسینجر اعتراض کرد. شاه به کسینجر گفت که اکنون متوجه شدم آمریکایی‌ها مردمی ناسپاس و نامرد هستند و من تمام عمر خود را در خدمت به آمریکا گذراندم.

حسینی با بیان اینکه آمریکا حتی به شاه اجازه درمان در آن کشور را نداد، بیان کرد: این موضوع سبب گلایه‌مندی و ناراحتی شاه شد و این موضوع را علناً بیان کرد و در کتاب خاطرات اردشیر زاهدی بیان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها