نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

اسلام بدون ولایت، اسلام تاریکی و جهالت است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام بدون ولایت، جهاد، امر به معروف، عدالت اجتماعی و... اسلام واقعی نیست.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عصر روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه در یادواره شهدای روحانی استان مرکزی که در حوزه «حاج محمد ابراهیم» اراک برگزار شد ضمن تبریک دهه فجر گفت: خدا را سپاس گذاریم که امامی را به ما عنایت فرمود که راه اسلام و انقلاب اسلامی را به ملت ما آموخت.

وی افزود: به برکت نهضت مقدس حضرت امام خمینی(ره)، زمینه برای این انقلاب عظیم در ابعاد اعتقادی، اخلاقی، عملی، اجتماعی و سیاسی در ایران اسلامی و جهان اسلام هموار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) توانست راه بازگشت اسلام واقعی را به جامعه و حوزه‌های علمیه هموار کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با یادآوری این موضوع که بسیاری از احکام اسلام در دوران طاغوت به حاشیه رفته بود، گفت: حضرت امام خمینی(ره) بود که اسلام واقعی را احیا و حکومت جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای اسلام بنا نهاد.

وی افزود: جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع با تمامی زیرمجموعه‌ها که در دوران رژیم طاغوت شاهنشاهی و حتی حکومت‌های پادشاهی پیش از آن فراموش شده بود در انقلاب اسلامی احیا شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اسلام بدون ولایت، جهاد، امر به معروف، عدالت اجتماعی و... اسلام واقعی نیست، گفت: اگر ملتی دستورات اسلام را نادیده گرفته و به آن عمل نکند به طور قطع مستکبران و زورگویان بر آنان مسلط می‌شوند.

 آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه روحانیون در طول انقلاب همواره نقش آگاهی بخشی و روشنگری جامعه را بر عهده داشته‌اند، گفت: در طول انقلاب اسلامی قشر طلاب و روحانیت 5400 شهید را تقدیم راه اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند فرهنگ جهاد و شهادت را به برکت انقلاب اسلامی را ما عطا فرموده است، افزود: استان مرکزی نیز بیش از 150 طلبه و روحانی را تقدیم راه اسلام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شهدا دارای بالاترین درجات هستند، گفت: امروز به برکت خون شهدا زمینه همدلی، انسجام و اقتدار جمهوری اسلامی فراهم شده و به واسطه رهنمودهای رهبری بیدار و آگاه زمینه پیشرفت، عزت و شوکت ایران در منطقه و جهان تحقق یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات