خبرهای داغ:
آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عباس کردانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عباس کردانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا آئین بزرگداشتی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز چهارشنبه 18 بهمن ماه سال 1396 از ساعت 20 آغاز می‌شود که در این آئین مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره شهید عباس کردانی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا را گرامی می‌دارند.

دومین سالگرد شهادت رزمنده بسیجی شهید عباس کردانی از شهدای مدافع حرم خوزستان در حسینیه شهرک شاهد اهواز واقع در سه راه فرودگاه، کوی پیروزی، روبه‌روی مسجد محمد رسوال‌الله(ص) انجام می‌شود که اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون، طلاب علوم دینی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان و معلمان به این دلیرمرد ادای احترام می‌کنند.

جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آئین بزرگداشت این شهید آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا حضور می‌یابند.

  شهید عباس کردانی(کردونی) فرزند جمعه(صالح) از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا در سوریه است که در تاریخ 20 اسفند سال 1358 دیده به جهان گشود.

این جوان برومند پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در تاریخ 19 بهمن ماه سال 1394 در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

شهید عباس کردانی در سن 36 سالگی به شهادت رسید و مزارش در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز در کنار مزار شهید علی‌محمد حسینی‌کاهکش، شهید داوود نریمیسا، شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی و شهید رضا عادلی از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه و شهید حجت‌الاسلام شیخ جابر حسین‌پور(زهیری) قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها