مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ظهر امروز تعداد 40 نفر از معتادان بهبودیافته به زیارت امام رضا(ع) رفتند.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام تعداد 40 نفر از معتادان بهبود یافته شهرستان اراک به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این تعداد از بهبودیافتگان از دام اعتیاد ظهر امروز عازم مشهد مقدس شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در مناطق حاشیه نشین اراک فزود: قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه اراک در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص مواد مخدر کارهای مختلفی انجام می دهد که اعزام این بهبودیافتگان از دام اعتیاد نیز در ذیل فعالیت‌های قرارگاه جواد الائمه صورت گرفته است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک شناسایی را از گام‌های نخست اجرای طرح کرامت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم در این راستا بحث آگاه‌سازی و مقابله با پدیده های اجتماعی است که برای تحقق اهداف در این حوزه استفاده از تمام ظرفیت‌ها موجود بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات