به همت بسیج مساجد

فراخوان بزرگ پلاکاردنویسی راهپیمایی 22 بهمن در شاهرود صادر شد

فراخوان بزرگ پلاکاردنویسی ساده و مردمی در راهپیمایی 22 بهمن به همت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود صادر شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۱۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فراخوان بزرگ پلاکاردنویسی ساده و مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود صادر شد.
در فراخوان این برنامه آمده است: کار قشنگ و تأثیرگذاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شاهرود رخ خواهد داد که هم می‌توان به سادگی شعار‌ها را منعکس کرد و هم خواسته‌ها و گله‌هایمان را به گوش و چشم مسؤولان برسانیم.
شعار‌هایی با محوریت استکبارستیزی، وحدت، ولایت‌مداری، دفاع از ارزش‌های انقلاب و امام و شهدا، حیا و حجاب، صداقت مسؤولان، منافق‌ستیزی، انرژی هسته‌ای حق مسلم هر ایرانی، شجاعت در دیپلماسی خارجی، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، برخورد قاطع با فتنه‌گران، تشکر از برخی مسؤولان و گلایه از برخی مسؤولان و بیکاری جوانان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
در فراخوان بزرگ پلاکاردنویسی ساده و مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواردی نظیر مشکل کسب و کار وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر، وضعیت مکان‌های تفریحی و سرگرمی، انقلابی‌بودن و ولایت‌مداربودن مردم شاهرود، شاهرود شهر یک هزار و ۷۰۰ شهید گلگون و شاهرود حماسه‌سازان ۷ دی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
با این کار، مسؤولان می‌فهمند که مردم می‌بینند و می‌فهمند؛ ولی به خاطر انقلاب است که گاهی سکوت می‌کنند و تحمل؛ ولی به‌وقت خطر و فتنه همین مردم عزیز اهل بصیرت‌اند و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و برای دفاع از نظام و کشور آماده.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار