خبرهای داغ:
امروز انجام شد ؛

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر شهرستان گالیکش به مناطق عملیاتی جنوب

کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر شهرستان گالیکش عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از نیلکوه،امام‌جمعه شهرستان گالیکش در آیین بدرقه دانش‌آموزان با اشاره به آيه شریفه «یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکمْ» افزود: خداوند به انسان‌های مؤمن می‌فرماید: اگر خدا را ياری كنيد اول خدا دست شمارا می‌گیرد ثانیاً ثابت‌قدم خواهيد شد. ياری خداوند، همان مسيری است كه برای ما مشخص كرده است.
 
حجت‌الاسلام سيد «محمد دلبری» به دانش‌آموزان توصيه كرد، تا در طول سفر نماز جماعت را از ياد نبرند و كارهای شهدا را سرلوحه كار خود قرار دهند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش نیز در این آیین گفت: اعزام این کاروان با چهار دستگاه اتوبوس به استعداد 155 دانش‌آموز و 20 نفر به‌عنوان عوامل پشتیبانی انجام شد.
 
سرگرد پاسدار احمد کوهستانی افزود: دانش‌آموزان اعزامی از مقطع متوسطه هستند و این اعزام به‌منظور آشنایی و کسب تجربه دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی، کسب مهارت و گذراندن دوره آمادگی دفاعی انجام‌شده است.
 
به گفته وی آشنایی بافرهنگ جهاد و شهادت و لمس ایثارگری و جانبازی رزمندگان در ایام دفاع مقدس باهدف انتقال این فرهنگ به نسل جوان از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است.
 
​خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش 
 جلال پاک نژاد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار